Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni
Pokaż wyniki od 21 do 30 z 45

Wątek: Czy to może być poważny problem, że nie mogę przybrać na masie??

  1. #21
    1. WiRAHA przedstawial badania, w ktorych podano ze na 1kg straconej masy 250g to tkanka miesniowa

    2. 45-60min rzecz oczywista, po treningu silowym nie robi sie tak dlugich aerobow nawet na redukcji

    3. dodatni bilans kaloryczny zawsze prowadzi do "lapania tluszczu", poprzez odpowiednia diete mozna efekt ten zminimalizowac

    4. nie da sie jechac na wstecznym do przodu!! teoretycznie tak, jednak nie jest to do konca prawda. ultimate diet i odpowiedio dobray trening pozwala zlamac ta zasade.

    pzdr!!

  2. #22
    Cytat Zamieszczone przez AgulinaWawa

    Trening aerobowy w zakresie czasowym 45-60 min. służy przede wszystkim do spalania tkanki tluszczowej (co automatycznie powoduje pewne starty mięśniowe). Dlatego nikt w treningu na masę nie stosuje tak intensywnych aerobów, spokojnie wystarczy 30 minut. Aby w treningu masowym nie zlapać zbędnego tluszczu należy po prostu rozsądnie się odżywiać, a nie niszczyć efekty treningu masowego na aerobach.

    I powtórzę to co u mnie w klubie jest wkładane do głowy każdemu młodemu juz od pierwszego treningu: nie można jednocześnie robić masę, odchudzać się i robić siłę.

    Aga
    Siła i masa jak dla mnie idą w parze więc w czym problem :?:

  3. #23
    Agulinie chyba chodzilo o jednoczesna redukcje i zdobywaniu sily...

    pzdr!

  4. #24
    Chodzilo mi dokladnie o to co napisalam.

    Jesli chcesz robić silę, masz trening ukierunkowany tylko na silę. Robisz średnio 1-6 powt. Jeśli budujesz mięśnie, ilosc powtórzen waha się od 8 do 15 powt. Przy odchudzaniu nie rozmawiamy o treningu poniżej 20 powt. (bardzo uogólniłam)

    To tylko jeden z elementów metodyki.

    Większe mięśnie to trochę większa sila. Ale czlowieku, nie masz pojęcia na czym polega trening silowy, nastawiony tylko na przyrost sily. A zapewniam cię, że na treningi przychodzą też tacy, którym nie zależy na dużych mięsniach, tylko na silnych mięśniach. A mam u siebie w klubie chlopaków chudych jak szczapa, którzy wyciskają grubo ponad setkę w seriach.

    Podam dla przykladu ćwiczenie i wartości: klasyczne wyciskanie na plaskiej, bo to przeciętni faceci potrafią tylko ćwiczyć:

    Rekord na dziś: 50,0 kg
    Rekord po treningu masowym: 60,0-65,0 kg
    Rekord po treningu silowym: 90,0-100,0 kg

    Tak to mniej więcej sie przeklada w życiu. W treningu masowym przyrost sily jest tylko skutkiem ubocznym. I nijak to się ma do prawdziwego treningu na siłę.

  5. #25
    Czy możesz w takim przypadku podać przykład treningu ukirunkowanego na przyrost siły np. mięśni obręczy barkowej.

    Chodzi mi o ilość ćwiczeń, serii i powtórzeń.

    Z góry dzięki.

  6. #26
    tu jest za malo miejsca, aby rozpisac taki trening.

    Pamiętaj o bardzo istotnej sprawie: jesli bawisz się już w silę, to calego ciala. Organizm jest calością i dziala w powiązaniu ze sobą wszystkich jego elementów. Slyszaleś o czyms takim jak holizm? Ta nauka bardzo dobrze tlumaczy, dlaczego nie można odchudzać nóg i robić silę na klatkę.

    Kolejna sprawa to nie wiem jak wyglądasz i jakie są twoje umiejętności techniczne. U mnie każdy przed takim cyklem ma male przeszkolenie z techniki ćwiczeń, a potem i tak pod stalą kontrolą zakladanych obciążeń i prawidlowości wykonywania ćwiczeń.

    Każdy plan treningowy rozpisuję indywidualnie. Mam pewna ramówkę i ją zmieniam pod konkretną osobę.

    Takie dzialanie powoduje, że mamy bardzo niski procent kontuzji, a duży skuteczności. To są plusy klubu z profesjonalnym instruktorem, a nie recepcjonistą, który szwęda sie po sali, stwarzając iluzję wielkiego znawcy tematu.

    Przyślij jakieś swoje zdjęcie sylwetki, podaj schemat żywienia, swoje wyniki, wtedy ja podeślę ci na maila jakis schemat budowania sily

  7. #27
    Agulina mogalabys wrzucic przykladowy trening na rzezbe, sile, mase :idea:

    pzdr!

  8. #28
    Mogę podac przykladowy na masę, bo z niego wychodzi się dalej. Na odchudzanie to już bardzo indywidualnie pod konkretną osobę piszę, a na trening silowy tu za malo miejsca, bo on jest zmienny w każdym tygodniu. Tam jest co tydzień rotacja ilosci powtórzeń i serii, w zależności od osiąganych wyników

    I stąg tak istotne jest zapisywanie wyników na każdym treningu, aby móc je potem analizować

  9. #29
    czy uwazasz ze nie mozna rozpisac treningu na rzezbe/mase osobom podchodzacym do treningu bardziej rekreacyjnie niz wystepy na zawodach??

    pzdr!!

  10. #30
    Nie, w tym przypadku trzymam sztywno się tej zasady, gdyż blędnym treningiem można zrobić więcej szkody niz pożytku.

    Liczy sie tryb życia, warunki fizyczne, sklad wlókien, możliwości czasowe i finansowe, umiejętności treningowe. Poza tym trening co jakiś czas zawsze jest modyfikowany w zależności od efektów.

    Już poza wszystkim, w calej swojej pracy trenerskiej tylko jednemu amatorowi zrobilam profesjonalne kulturystyczne odchudzanie (z super efektem, zgubieniu 24kg). To jest zbyt trudne dla przeciętnej osoby, a bez 100% uczciwości zawodnika wobec trenera nie ma i nie będzie efektów. Jak na razie tylko tego jednego chlopaka stać bylo na takie wyrzeczenia i na taką uczciwość.

    Piszę to, aby bylo wiadomo, że przy rozpisywaniu treningów na odchudzanie nie myślę o ludziach jak o zawodnikach, bo mam świadomość, że 99% osob ćwiczących to amatorzy. Co nie zmienia faktu, że trzeba być odpowiedzialnym za to co się mówi

Strona 3 z 5 PierwszyPierwszy 12345 OstatniOstatni

Podobne wątki

  1. Elo :)
    Przez Szefowaa w dziale Przywitanie
    Odpowiedzi: 1
    Ostatni post / autor: 14-10-2011, 11:25
  2. Trener Personalny - Szczecin ( szukam pracy )
    Przez FILIP195 w dziale Szukam pracy
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 07-08-2011, 11:33
  3. WARSZTATY ASHTANGA YOGI i ACRO YOGI
    Przez akademia w dziale Wydarzenia, Konwencje i Szkolenia
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 03-10-2010, 14:07
  4. Wiedza żywieniowa - czym jest?
    Przez JaJAN w dziale Odżywianie
    Odpowiedzi: 2
    Ostatni post / autor: 12-07-2010, 14:54
  5. saska dance studio w Warszawie
    Przez gosia83 w dziale Strefa klubowicza
    Odpowiedzi: 0
    Ostatni post / autor: 08-07-2010, 17:25

Uprawnienia umieszczania postów

  • Nie możesz zakładać nowych tematów
  • Nie możesz pisać wiadomości
  • Nie możesz dodawać załączników
  • Nie możesz edytować swoich postów
  •