fit.pl mobile logo

Perfumetki - rewolucja w świecie zapachów

Są niedrogie, pięknie pachną i przypominają aromatami uwielbiane od lat perfumy popularnych marek. Mowa oczywiście o perfumetkach, które z roku na rok zdobywają coraz większe grono fanów. Odkryj sekret rewolucji w świecie zapachów i sprawdź, które z małych flakonów warto mieć w swojej domowej kolekcji!

Wszystko, co warto wiedzieć o perfumetkach

Perfumetki nie bez powodu zdobyły taką popularność. Ich główną zaletą jest cena - często nawet kilkukrotnie niższa niż ma to miejsce w przypadku ich oryginalnych inspiracji. Dzięki temu możesz pozwolić sobie na zakup inspirowanych mieszanek bez względu na budżet, jakim dysponujesz. Jednak niskie koszty zakupu wcale nie oznaczają równie niskiej jakości! Do stworzenia aromatycznych kompozycji wykorzystuje się nuty zapachowe przypominające te, które są odpowiedzialne za sukces kultowych perfum znanych marek. Nie bez znaczenia jest także ich miniaturowy i poręczny rozmiar. Ile razy po zakupie oryginalnego produktu nie udało Ci się go w pełni zużyć przed ulotnieniem się intensywnej woni? Problem ten rozwiązano, zamykając perfumetki w małych, często kilkunasto-mililitrowych flakonikach, które są dodatkowo niezwykle łatwe w przenoszeniu. Możesz schować je w torebce, plecaku, torbie na siłownię czy kieszeni. Ich niewielki rozmiar pozwala na przewożenie ich nawet w bagażu podręcznym w trakcie podróży samolotem.

Obecnie zakup wysokiej jakości perfumetek jest niezwykle prosty. Coraz więcej sklepów internetowych ma w swojej ofercie małe flakony wypełnione aromatami zainspirowanymi kultowymi zapachami. Jednym z nich jest Perfumeria Neness, która w ciągu kilku tygodni podbiła zmysły węchu polskich kobiet i mężczyzn. Polecane przez znaną blogerkę modową Deynn produkty są trwałe, wydajne i pięknie pachną. A przy tym kosztują tylko kilkanaście złotych, umożliwiając zamówienie nawet kilku perfumetek w cenie oryginalnego produktu. Dzięki temu nie musisz ograniczać się wyłącznie do jednego zapachu, a tym samym możesz zafundować sobie kompozycję na każdą okazję.

Zapachy inspirowane kultowymi perfumami luksusowych marek

Perfumetki inspirowane popularnymi mieszankami są starannie tworzone w oparciu o oryginalne receptury. To właśnie proces ich przygotowania jest sekretem niemalże identycznego aromatu i trwałości każdej z propozycji. Odpowiednie proporcje konkretnych nut głowy, serca i głębi sprawiają, że tuż po otwarciu flakoniku wita Cię intensywny zapach, idealnie odwzorowujący woń markowych perfum. W perfumetkach możesz znaleźć wyraziste drzewo sandałowe, orientalny kardamon, rozgrzewający cynamon, świeżą cytrynę czy delikatny jaśmin, których aromat utrzymuje się na skórze przez wiele godzin. Co więcej, mogą pachnieć jak kultowe zapachy takich luksusowych marek jak Chanel, Hugo Boss, Calvin Klein, Paco Rabanne, Lacoste, Dior i wielu innych. To Ty decydujesz, który z nich podkreśli Twoją osobowość i dopasuje się do stylu Twojego życia.

Jakie perfumetki warto wybrać?

Bogaty wybór perfumetek sprawia, że nie wiesz, które z nich wybrać? Masz dwie możliwości. Możesz zamówić te inspirowane swoim ulubionym zapachem lub zdecydować się na inną, jednak równie intensywną i trwałą kompozycję. Jednymi z naszych ulubieńców są perfumy pachnące niemalże identycznie jak oryginalne mieszanki marki Diesel. Znajdziesz je np. tutaj: https://neness.pl/perfumy/diesel. Ich główną cechą są niebanalne połączenia aromatów, wyrafinowane nuty i szczypta włoskiej ekstrawagancji, które wspólnie tworzą zapachy idealne zarówno dla kobiet, jak i mężczyzn. W trakcie zbliżającej się zimy warto postawić na perfumy ciepłe, a czasami wręcz rozgrzewające na bazie gałki muszkatołowej, kardamonu, wanilii czy goździków. Tak właśnie pachną perfumetki stworzone na wzór propozycji Calvina Kleina, np. mieszanka Euphoria, czy Paco Rabanne i jego luksusowego zapachu One Million. Gustujesz w eleganckich i klasycznych kompozycjach? W takim razie perfumy inspirowane zapachami Hugo Boss z pewnością przypadną Ci do gustu.

PODZIEL SIĘ Z INNYMI

Napisz komentarz...
Zaloguj przez Facebooka

Prywatność
Polityka prywatności 

Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl

RODO

Szanowny Czytelniku!

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.

Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.

Zgadzam się
Nie teraz
fit.pl profil na Facebooku
fit.pl kanał na Youtube
Forum dyskusyjne fit.pl