rejestracja w fit.plrejestracja
crosscore zumba fitness taniec poradnia dietetyczna super Pani twardziel sex i przemoc drabina jakuba fitness projektowanie stron internetowych

Dieta w sporcie

Co pić podczas rowerowej wycieczki?

Co pić podczas rowerowej wycieczki?

W ciągu doby z powierzchni naszego organizmu paruje około 600ml wody, a podczas wysiłku fizycznego możemy stracić nawet 1-1,5 litra w ciągu godziny. Jakie napoje wybierać, aby było zdrowo, a najlepiej i smacznie? 
Co jeść przed ćwiczeniami i po treningu

Co jeść przed ćwiczeniami i po treningu

To co jemy ma duże znaczenie dla naszego zdrowia, a także wpływa na wydolność i siłę podczas treningu. Co więc jeść przed i po ćwiczeniach?
Co jeść po treningu?

Co jeść po treningu?

Posiłek potreningowy jest niezwykle niedoceniany, często zostaje pominięty. Należy uzmysłowić sobie, że rangą ważności można z powodzeniem porównać go do śniadania. Jego pominięcie sprawia, że organizm ma duże trudności z regeneracją, a efekty ćwiczeń mogą być mizerne 
Czy w okresie przygotowań do maratonu biegacze powinni stosować specjalną dietę?

Czy w okresie przygotowań do maratonu biegacze powinni stosować specjalną dietę?

Dieta osoby przygotowującej się do maratonu powinna różnić się pewnymi elementami od diety osoby o małej lub średniej aktywności fizycznej. Najważniejszą zmienną jest ilość spożywanych kalorii. Podczas długodystansowych treningów biegacz może tracić nawet około 2000 kcal. Aby jednak treningi przyniosły rezultat nie można w tym okresie przechodzić na rygorystyczną dietę odchudzającą, a ilość energii wydatkowanej na bieganiu powinna być równoważona energią dostarczana do organizmu wraz z pożywieniem 
Zbilansowana dieta dla trenującego mężczyzny

Zbilansowana dieta dla trenującego mężczyzny

Jak zdrowo się odżywiać, dostarczając jednocześnie organizmowi wszystkich makro- i mikroelementów niezbędnych przy uprawianiu sportu? Na to pytanie nie ma jednoznacznej odpowiedzi, gdyż każdy potrzebuje indywidualnie dobranej diety, komponowanej zgodnie z rodzajem treningów i naturalnymi predyspozycjami sportowca. Trzeba jednak pamiętać o kilku podstawowych zasadach 
Rola wody w diecie sportowca

Rola wody w diecie sportowca

Wiele osób, bez względu na porę roku, stara się zawsze pozostawać aktywnymi fizycznie. Siłownia, fitness, basen, squash - możliwości aktywnego spędzania wolnego czasu, nawet zimą, jest całe mnóstwo. Wskazane jest z nich korzystać. Żeby jednak robić to w pełni bezpiecznie, należy zadbać, by nasz organizm podołał towarzyszącemu tym aktywnościom wysiłkowi 
Zdrowy trening to odpowiednia dieta

Zdrowy trening to odpowiednia dieta

Bieganie staje się coraz bardziej popularne. W ubiegłym roku 9773 osoby dobiegły do mety najpopularniejszej imprezy biegowej, Biegnij Warszawo. W czterech innych podobnych imprezach uczestniczyło ponad 5000 biegaczy. Rynek produktów dla biegaczy rośnie 30-40 proc. rocznie i obecnie szacowany jest na 1,5 mld zł. Czy za wzrostem popularności biegania idzie lepsza znajomość podstaw odżywiania?  
Jakie składniki tracimy podczas ćwiczeń?

Jakie składniki tracimy podczas ćwiczeń?

Rozpoczęcie treningów, albo po prostu wyjście od czasu do czasu na fitness wiąże się zawsze ze wzmożonym wysiłkiem fizycznym dla naszego organizmu. Ten zaś oznacza pocenie się. A pot to nie tylko woda, ale i masa składników mineralnych. Co zatem tracimy wraz z nim? 
Co jeść przed i po bieganiu?

Co jeść przed i po bieganiu?

Bieganie to forma aktywności, którą może uprawiać każdy. Jeśli już zarazisz się biegowym bakcylem, warto wiedzieć, co jeść przed i po treningu biegowym 
Dieta dla narciarzy

Dieta dla narciarzy

Dieta osób uprawiających sporty zimowe powinna być odpowiednio kaloryczna, rozgrzewająca i wspomagać regenerację organizmu w okresie powysiłkowym  
Dieta dla kobiet ćwiczących

Dieta dla kobiet ćwiczących

Dużo ćwiczysz, chcesz zgubić przed wakacjami kilka zbędnych kilogramów? Działaj kompleksowo stosując dietę, dzięki której będziesz mieć więcej siły i energii podczas wykonywanych ćwiczeń i szybciej osiągniesz wymarzoną wagę  
Przed i po treningu

Przed i po treningu

Powinniśmy zadbać o to, co jemy przed i po wysiłku fizycznym. Posiłek jedzony przed treningiem ma dostarczać energii do ćwiczeń, ten po treningu – wspomóc powysiłkową regenerację
Napoje sportowe

Napoje sportowe

Na rynku pojawia coraz więcej napojów przeznaczonych specjalnie dla osób, dla których intensywny wysiłek fizyczny jest codziennością. Jakie są właściwości takich napojów i kiedy warto je pić? – Odpowiedź na to pytanie ułatwi nam wybór napoju najlepiej dopasowanego do naszych potrzeb
Dieta na białe szaleństwo

Dieta na białe szaleństwo

Zimowe menu powinno dostarczać nam odpowiedniej porcji kalorii oraz chronić nasz organizm przed przeziębieniem i grypą. Zachowanie zdrowej i zbilansowanej diety jest ważne zwłaszcza wtedy, kiedy uprawiamy sporty zimowe
Napoje w sporcie

Napoje w sporcie

Odpowiednie nawodnienie organizmu jest ważnym elementem naszego zdrowia. Zwłaszcza podczas długotrwałego wysiłku fizycznego
Żelazo, zwłaszcza dla kobiet aktywnych

Żelazo, zwłaszcza dla kobiet aktywnych

Są okresy w życiu każdej z kobiet, kiedy organizm wykazuje większe zapotrzebowanie na niektóre pierwiastki i powinien być wówczas otoczony szczególną troską
Co jeść przed i po wysiłku fizycznym?

Co jeść przed i po wysiłku fizycznym?

Jeśli jest cokolwiek gorszego niż uprawianie sportu z pełnym żołądkiem to jest to trening na czczo. Po krótkiej chwili ćwiczeń bez jedzenia zabraknie nam energii i to, co miało pomóc utrzymać dobrą formę i sylwetkę może tylko zaszkodzić
Co pić podczas treningu?

Co pić podczas treningu?

Podczas treningu organizm potrzebuje więcej płynów niż w czasie normalnej aktywności. Pocąc się wraz z wodą tracimy sporo składników mineralnych, dlatego warto zwrócić uwagę na jakość i rodzaj spożywanych płynów
Dieta pływacka

Dieta pływacka

To jak ułożona jest dieta dla amatorów pływania zależy od celu treningu – czy chodzi o schudnięcie, o redukcję tkanki tłuszczowej, o wzmocnienie masy mięśniowej, czy o poprawę kondycji.
Dieta dla rowerzysty

Dieta dla rowerzysty

Wielokilometrowa wyprawa rowerowa wymaga nie tylko odpowiedniego treningu, ale też diety. Dobrze więc wiedzieć co jeść przed i w trakcie rowerowego wysiłku

1 |  2    następne »