Mister Fruitness, bohater stworzony na potrzeby programu „Fruitness enjoy it!” już trzy lata zachęcał dzieci i młodzież z Austrii, Niemiec, Polski, Szwecji i Wielkiej Brytanii do jedzenia owoców. Superbohater będzie to robił kolejne trzy lata. Komisja Europejska przedłużyła dofinansowanie projektu
fit.pl
2009-11-13 00:00
Udostępnij
Mr Fruitness powraca
Przez chwilę trzymał nas w niepewności, lecz nie rozczarował swoich zwolenników. Nikt przecież nie uwierzyłby, że nasz superbohater mógłby tak łatwo ulec przeciwnościom. Mr Fruitness, superbohater w zielonym kostiumie i główna postać projektu „Fruitness enjoy it!”, w ramach którego od 2006 do 2009 r. walczył z otyłością u dzieci, nigdy się nie poddaje i powraca teraz jeszcze silniejszy. Pomagać mu będą nowi sprzymierzeńcy - śliwki.

FRUITNESS poster09 plKomisja Europejska zatwierdziła już wniosek o przedłużenie do końca 2012 r. inicjatywy “Fruitness enjoy it!”, która promuje wśród dzieci i młodzieży z Niemiec, Wielkiej Brytanii, Austrii Polski i Szwecji spożywanie brzoskwiń, nektarynek, gruszek, kiwi oraz, począwszy od drugiego etapu, również śliwek. Nasz owocowy superbohater wprowadził kilka nowości i dobrze przygotował się na najbliższe trzy lata. Teraz nie tylko może liczyć na nowego – piątego – sprzymierzeńca, który również będzie się czynnie angażował w walkę z niezdrową żywnością oraz promowanie prawidłowego sposobu odżywiania, lecz także w ramach nowej kampanii „Fruitness enjoy it!” stanie się popularyzatorem sportu, podstawowego elementu zdrowego i zbilansowanego trybu życia. Każdy sprzymierzeniec Mistera Fruitness wypróbuje inną dyscyplinę sportu, poinformuje dzieci i młodzież o jej zaletach, a także zasugeruje sposób odżywiania, który pomoże przygotować się do ćwiczeń lub meczów. Kolejną nowością będą minikarty do gry Mistera Fruitness, dzięki którym przez zabawę będzie można nauczyć się grać w karty: brzoskwinie, gruszki, kiwi i śliwki zastąpią kara, trefle, piki i kiery. Kolorując karty do gry i bawiąc się dzieci poznają właściwości zdrowych owoców. Ten nowy gadżet będzie od grudnia rozprowadzany przez główne sieci handlowe krajów zaangażowanych w projekt.