Premiera na Times Square nie jest przypadkowa. Zbiega się ona z początkiem jednego z najważniejszych wydarzeń sportowych roku – US Open. To właśnie w Nowym Jorku, na kortach Flushing Meadows, Iga Świątek, ambasadorka OSHEE, rozpoczyna swoją walkę w wielkoszlemowym turnieju.
„Autentyzm i innowacyjność przekazu to fundament naszych działań. OSHEE Sparkling jest wynikiem naszej nieustającej misji, by inspirować do zdrowego stylu życia, dbać o odpowiednie nawodnienie i dostarczać produkty, które pomagają w osiąganiu codziennych celów” – podkreśla przedstawiciel marki.
Na miejscu w Nowym Jorku znajduje się Paweł Kuwik z Eurosport, który na bieżąco relacjonuje wydarzenia, dzieląc się energią i emocjami związanych z premierą oraz turniejem. Relacje można śledzić na kanałach OSHEE, gdzie każdy będzie mógł zobaczyć premierę OSHEE Sparkling na własne oczy.
Times Square to nie tylko miejsce, to symbol innowacji, energii i globalnego zasięgu – cech, które OSHEE pragnie przekazać światu wraz z premierą nowego produktu. To kolejny krok w światowej ekspansji marki, która łączy sport, zdrowie i najnowsze trendy w jednym, musującym napoju.