fit.pl mobile logo

Rewitalizacja skóry– czy masz już jesienny plan zabiegowy?

Najgorętszy sezon urlopowy już za nami. Przesuszenie, przebarwienia posłoneczne, utrata jędrności, a także nowe zmarszczki to tylko kilka z najczęstszych dolegliwości, z którymi boryka się skóra jesienią. Kolejne tygodnie to najlepszy moment na jej intensywną regenerację i rewitalizację. Razem z dr n. med. Moniką Kuźmińską z Yonelle Beauty Institute opowiadamy o zabiegach, które warto zafundować swojej skórze w tym sezonie

Gdy skóra woła: wody!

Skóra po lecie, a w szczególności po urlopie, może być przesuszona. Uczucie ściągnięcia, a nawet łuszczenie to coś, co dokucza wielu z nas. Jak przywrócić skórze dobrą formę? Przede wszystkim należy pić dużo wody – nawilżanie od wewnątrz to podstawa! Oprócz stosowania odpowiedniej pielęgnacji domowej (w kremach warto szukać np. kwasu hialuronowego lub aloesu), można również skorzystać z dobrodziejstwa medycyny estetycznej. – Idealnym zabiegiem dla skóry przesuszonej jest mezoterapia. Kluczem jest dobranie odpowiedniego preparatu – w tym przypadku silnie nawilżającego. Sam zabieg polega na wykonaniu wielu mikronakłuć, dzięki którym preparat może wniknąć w głębsze warstwy skóry. Efekty są widoczne już dzień po zabiegu – skóra jest nawilżona, bardziej napięta i promienna – tłumaczy dr Monika Kuźmińska. W kwestii powakacyjnej rewitalizacji skóry sprawdzi się również zabieg HYDROXY - To połączenie  znanej i lubianej przez pacjentki oxybrazji ze specjalną maską hialuronową. Jest to nie tylko doskonały sposób na regenerację i nawilżenie skóry, ale również świetny zabieg bankietowy, dzięki któremu możemy olśniewać na przyjęciu gładką skórą, pełną młodzieńczego blasku – dodaje dr Kuźmińska.

Przebarwienia – niechciane pamiątki z wakacji

Niestety czasami z urlopu oprócz pięknych pamiątek przywieziemy również te niepożądane. Mowa oczywiście o przebarwieniach, które powstają nie tylko w efekcie nadmiernej ekspozycji na słońce, ale również w wyniku zaburzeń hormonalnych. – W przypadku przebarwień bardzo dobrze sprawdzają się  lasery, IPL i peelingi. Gdy przebarwienia są pojedyncze, punktowe, zaczynam od naświetlenia IPL, gdy przebarwień jest dużo, są drobne i rozproszone swoim pacjentom polecam np. Perfect Derma Peel. To  znakomity peeling średniogłęboki, o mocnym działaniu złuszczającym, zawierający m.in. glutation, kwas kojowy, TCA i witaminę C. Widoczne złuszczanie skóry, które znika po 7-10 dniach od zabiegu, jest naprawdę warte zachodu. Peeling ten jest znany ze swojej skuteczności i niezawodności, skóra w efekcie stanie się doskonale wygładzona, a jej koloryt wyrównany – wyjaśnia specjalista z Yonelle Beauty Institute. W temacie likwidacji dużej ilości przebarwień niezastąpiony jest też laser frakcyjny. – Podczas zabiegu z wykorzystaniem lasera frakcyjnego powstają tysiące mikrouszkodzeń, które sprawiają, że w skórze zaczynają zachodzić procesy samonaprawcze. Organizm zaczyna produkować kolagen, dlatego oprócz likwidacji przebarwień skóra staje się gładsza, bardziej jędrna, odzyskuje młodzieńczy blask – tłumaczy dr Kuźmińska.

Przywróć skórze jędrność

Problemem, na który bardzo często skarżą się pacjenci po lecie jest utrata jędrności skóry. – Co mogę polecić w przypadku tego problemu? Lubianym przez pacjentów zabiegiem jest Zaffiro. Jest to lifting termiczny, który opóźnia proces starzenia się skóry. Na skutek bodźców termicznych włókna kolagenowe obkurczają się do swojej pierwotnej długości (skręcenie „sprężynek” kolagenowych). W efekcie skóra zostaje zagęszczona, zwiększa się jej napięcie i elastyczność – wyjaśnia dr Kuźmińska. Zaffiro jest zabiegiem bardzo przyjemnym i relaksującym. Dzięki niemu ilość kolagenu wzrasta o około 30 procent, co daje efekt zwiększenia gęstości skóry i liftingu.

PODZIEL SIĘ Z INNYMI

Napisz komentarz...
Zaloguj przez Facebooka

Prywatność
Polityka prywatności 

Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl

RODO

Szanowny Czytelniku!

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.

Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.

Zgadzam się
Nie teraz
fit.pl profil na Facebooku
fit.pl kanał na Youtube
Forum dyskusyjne fit.pl