fit.pl mobile logo

Vademecum kupowania perfum

Nie bez znaczenia jest gdzie i o której godzinie wybieramy się po nowy zapach. Istotne jest również, którą część ciała spryskujemy pachnącym płynem, a potem wąchamy. Pachnące zakupy są bardzo przyjemne, ale trzeba przestrzegać kilku zasad, żeby były udane
perfumy-teksKażda kobieta, niezależnie od wieku, uwielbia ładnie pachnieć. Spryskiwania się perfumami to jeden z najprzyjemniejszych rytuałów porannej toalety. Przyjemna woń poprawia samopoczucie, dodaje pewności siebie i charakteru. Zapach wyróżnia nas z tłumu, przyciąga spojrzenia innych i kusi mężczyzn. Często bywa niewinnym tematem do nawiązania rozmowy. Kupowanie perfum zawsze wprawia nas w dobry nastrój. Nie trzeba wędrować od sklepu do sklepu, czekać w kolejce do przymierzalni, przeglądać się w lustrze, co dla wielu z nas bywa stresujące...

W perfumeriach czy drogeriach możemy spędzać wiele czasu. Ponieważ markowe perfumy to spory wydatek, ich zakup musi być przemyślany. W tym z pewnością pomoże poradnik z praktycznymi wskazówkami:

 

1. Oryginalne perfumy i inne markowe kosmetyki dostaniemy jedynie w renomowanych perfumeriach czy ekskluzywnych drogeriach. Uchroni nas to przed zakupem podróbek.
2. Najlepszą porą na zakup perfum jest południe. Z badań naukowców wynika, że o 12 godzinie nasz zmysł węchu jest najaktywniejszy.
3. Testowanie pachnideł należy zacząć od nowych zapachów, których nie znamy.
4. Po zapoznaniu się z trzema zapachami, nasz zmysł zaczyna „wariować”. Warto wtedy powąchać kawę, która działa neutralizująco i odświeżająco na węch. Pojemniczki ze zmieloną kawą stoją w zasięgu ręki na ladzie lub podaje je ekspedientka.
5. Nie pryskajmy każdego sprawdzanego zapachu na nadgarstek. Wykorzystajmy inne części ciała.
6. Fragmenty skóry, na których będziemy testować zapachy, powinny mieć naturalny zapach. Nie używajmy w tym miejscu nawet balsamu czy intensywnie zapachowego mydła, który może zakłócić właściwą woń perfum.
7. Po spryskaniu skóry wybranymi perfumami należy odczekać kilka minut, żeby alkohol mógł się ulotnić.
8. Po wybrane perfumy należy przyjść następnego dnia, żeby mieć możliwość sprawdzenia jak długo zapach utrzymuje się na ciele i jak pachnie w miarę upływu czasu.

3 najczęstsze błędy, które popełniamy przy kupowaniu perfum
  • nie kieruj się wyglądem flakonika;
  • na każdym z nas perfumy mogą pachnieć nieco inaczej;
  • zwróć uwagę na zawartość olejków zapachowych – woda perfumowana czy kolońska ma mniejsze stężenie niż perfumy, dlatego zapach perfum dłużej utrzymują się na ciele.

www.uroda.fit.pl
 


PODZIEL SIĘ Z INNYMI

Napisz komentarz...
Zaloguj przez Facebooka

Prywatność
Polityka prywatności 

Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl

RODO

Szanowny Czytelniku!

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.

Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.

Zgadzam się
Nie teraz
fit.pl profil na Facebooku
fit.pl kanał na Youtube
Forum dyskusyjne fit.pl