fit.pl mobile logo

Program "Zdrowe Plecy"

W październiku 2007 r. wystartowała społeczna kampania „Zdrowe Plecy”. W ramach inicjatywy, której pomysłodawcą jest koncern Gedeon Richter Plc., a patronem - Polskie Towarzystwo Badania Bólu, pacjenci będą mogli skorzystać z konsultacji i porad specjalistów w zakresie profilaktyki i terapii schorzeń w układzie ruchu
Oprócz tego powstanie również strona internetowa dla pacjentów (www.zdroweplecy.com), zawierająca między innymi porady jak dbać o zachowanie zdrowych pleców przez długie lata oraz strona internetowa dla lekarzy, którzy każdego dnia mierzą się z problemami bólowymi swoich pacjentów.

90% Polaków przynajmniej raz w życiu doświadczyło dyskomfortu związanego z bólem pleców. Co druga osoba odczuwa ból regularnie, a co siódma - bardzo często. Schorzenia kości i stawów są uzasadnieniem blisko 50% wniosków rentowych i przyczyną ponad połowy zwolnień lekarskich.

Zwiększająca się liczba schorzeń układu kostno-stawowego to trend charakterystyczny dla wszystkich krajów wysokorozwiniętych. Uciążliwe dolegliwości są zwykle wynikiem siedzącego trybu pracy, braku aktywności ruchowej i nieprawidłowej postawy w czasie wykonywania codziennych obowiązków. Dla przykładu, w samych Stanach Zjednoczonych wydaje się rocznie około 100 miliardów dolarów na leczenie, rehabilitację i pomoc społeczną dla osób z tego rodzaju problemami.

Światowa Organizacja Zdrowia (WHO) zwróciła uwagę na koszty społeczne, ekonomiczne i medyczne wynikające ze schorzeń układu szkieletowego. W celu uświadomienia globalnego wymiaru problemu ustanowiła lata 2000 – 2010 „Dekadą Kości i Stawów”. Zamysłem projektu jest oprócz zbudowania świadomości istniejącego problemu także upowszechnianie wiedzy i promowanie profilaktyki chorób narządów ruchu. Dostrzegając wagę problemu, w realizację inicjatywy włączyło się ponad 700 organizacji międzynarodowych i rządy 44 państw, w tym Polski, a swojego poparcia udzielił jej m.in. papież Jan Paweł II i Bill Clinton.

Zainspirowana akcją WHO, firma Gedeon Richter Plc. Przedstawicielstwo w Polsce, w poczuciu troski o zdrowie pacjentów i całego społeczeństwa, postanowiła przyłączyć się do niezwykle pożytecznego programu, wprowadzając w życie własny  -„ Zdrowe Plecy”.

W ramach kampanii szczególny nacisk zostanie położony na utrwalanie dobrych nawyków związanych z utrzymaniem prawidłowej postawy w czasie codziennej pracy i wypoczynku.

www.fit.pl

PODZIEL SIĘ Z INNYMI

Napisz komentarz...
Zaloguj przez Facebooka

Prywatność
Polityka prywatności 

Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl

RODO

Szanowny Czytelniku!

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.

Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.

Zgadzam się
Nie teraz
fit.pl profil na Facebooku
fit.pl kanał na Youtube
Forum dyskusyjne fit.pl