Obecnie flagowym produktem Benefit Systems, jest Program MultiSport, który oferuje pracownikom firm, możliwość korzystania z różnych obiektów sportowych i rekreacyjnych w ramach swoich korporacyjnych benefitów. Programy multisport są popularne w wielu krajach i stanowią część działań związanych z promowaniem zdrowego stylu życia w miejscu pracy. Program daje pracownikom dostęp do różnych form aktywności fizycznej, takich jak siłownie, baseny, korty tenisowe, centra fitness, zajęcia grupowe, jazda na rowerze, biegi, a nawet karnety na lodowisko. Obecnie beneficjenci mają dostęp do blisko 4 900 obiektów sportowo-rekreacyjnych w ponad 740 miastach Polski. Grupa posiada również ponad 200 klubów fitness w kraju i na rynkach zagranicznych.
W październiku spółka wraz z agencją InnerValue, organizuje Benefit Systems Individual Investor Day. Wydarzenie jest przeznaczone dla akcjonariuszy, inwestorów oraz osób zainteresowanych spółką i jej perspektywami w Polsce i zagranicą. Wydarzenie odbędzie się w formie stacjonarnej, 12 października w Warszawie.
Osoby zainteresowane mogą zapisać się pod adresem e-mail: benefitsystems@innervalue.pl.
Udział w evencie jest bezpłatny (liczba miejsc jest ograniczona).
Podczas wydarzenia uczestnicy poznają kluczowe aspekty obecności Benefit Systems na Giełdzie Papierów Wartościowych w Warszawie. Nie zabraknie również prezentacji dotyczących modelu biznesowego, strategii, wyników finansowych oraz przyszłych planów spółki.
10:00-10:45 „Model biznesowy Grupy Benefit Systems i jej założenia strategiczne, plany i potencjał rynków w Polsce i Europie Środkowo-Południowej”- Małgorzata Kloka, Dyrektorka Finansowa
10:45-11:30 “Dynamiczny wzrost przychodów i rekordowe momentum – historia wynikowa klubów fitness” Jakub Grabowski, Dyrektor Finansowy Oddziału Fitness
11:30-11:45 Przerwa Kawowa
11:45-12:15 „Aktualna kondycja Benefit Systems SA , czynniki wzrostu, ryzyka oraz pespektywy giełdowe Grupy – analiza fundamentalna i QA” Paweł Biedrzycki, Redaktor Naczelny Strefa Inwestorów - Praktycznie o inwestowaniu
12:15-13:00 “Strategia produktowa MultiLife i MyBenefit. Ekosystem employee experience i well-being experience” Piotr Szostak, Dyrektor Zarządzający ds. Strategii i Rozwoju Produktu i Paweł Kornosz, Dyrektor Zarządzający ds. Platform Kafeteryjnych
13:00-13:30 Rozmowy networkingowe, w tym z kluczowymi menadżerami obszarów biznesowych
Na wydarzeniu nie zabraknie również reprezentacji portalu fit.pl
FIT.PL
Redakcja Współpraca
Reklama
Redakcja Współpraca
Dla prasy Partnerzy
Prywatność
Polityka prywatności
Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl
Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.
Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).
W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.
Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.
Przetwarzamy te dane w celach, aby:
Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.
Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.
Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.
Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.