fit.pl mobile logo

McDonald`s współpracuje z jedną z sieci siłowni. Czy będzie wzrost zainteresowania ćwiczeniami?

Popularna sieć restauracji fast food od kilku lat organizuje zabawę Monopoly opartą na słynnej grze planszowej. Zasada jest prosta, aby zebrać elementy gry i mieć szansę na nagrody należy jeść w sieci określone posiłki. To co część środowiska zaszokowało w tym roku, to nawiązanie partnerstwa przez McDonald’s z platformą zrzeszającą kluby fitness. Jak się teraz okazuje, dla branży to był strzał w dziesiątkę

Partnerstwo marketingowe między Hussle (platformą i wyszukiwarką siłowni), a gigantem fast foodów McDonald`s zaowocowało znacznym wzrostem liczby osób przeglądających ofertę siłowni za pośrednictwem platformy. Według Hussle`a podczas promocji odnotowano 71-procentowy wzrost odwiedzin siłowni wymienionych na jego platformie, podczas gdy 87 procent klientów było nowych – nigdy wcześniej nie odwiedzało partnerów siłowni Hussle`a.

Klienci przybywający na platformę Hussle za pośrednictwem promocji McDonald`s stanowili także młodszą niż dotychczas grupę. Średnia wieku odwiedzających podczas kampanii wyniosła 28,7 lat w porównaniu do średniej wieku 33,5 lat w 2021 roku.

Hussle nie ujawnił faktycznej liczby osób, które odwiedziły jego platformę ani liczby osób, które weszły na siłownię, ze względu na umowę o zachowaniu poufności z McDonald`s.

Partnerstwo z sektorem fitness zostało zawarte po raz pierwszy w corocznym konkursie, który ogląda około 3,5 miliona klientów dziennie, a w który gra ponad siedem milionów osób każdego roku.

Klienci McDonald`s otrzymali szansę na uzyskanie dostępu do dowolnego z ponad 2000 partnerskich klubów fitness i ośrodków rekreacyjnych Hussle`s. Zwycięzcy otrzymali kod, aby wejść na stronę Hussle`a, gdzie mogli wybrać najbardziej odpowiedni dla siebie klub fitness.

Jamie Owens, dyrektor ds. partnerstw fitness w Hussle, powiedział: „Kampania stworzyła bezprecedensową ekspozycję dla branży fitness. Były to osoby przeglądające szczegóły konkretnej siłowni na naszej platformie i czytające o tym, co mają kluby do zaoferowania”.

„Monopoly w McDonald`s to jedna z największych konsumenckich kampanii marketingowych w Wielkiej Brytanii, a partnerstwo z tak kolosalną marką stanowiło wyjątkową okazję dla naszej branży, aby szybko dotrzeć do wielu osób – osób, do których w inny sposób nigdy nie dotarlibyśmy” – dodał.

PODZIEL SIĘ Z INNYMI

Napisz komentarz...
Zaloguj przez Facebooka

Prywatność
Polityka prywatności 

Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl

RODO

Szanowny Czytelniku!

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.

Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.

Zgadzam się
Nie teraz
fit.pl profil na Facebooku
fit.pl kanał na Youtube
Forum dyskusyjne fit.pl