Kierunek: konsolidacja kompetencji i nowy model biznesowy
W ramach aktualizacji strategii, Runmageddon S.A. przechodzi istotną reorganizację wewnętrzną. Spółka odchodzi od modelu opartego wyłącznie na organizacji wydarzeń, koncentrując się na kompleksowym zarządzaniu marką i rozwijaniu jej potencjału w różnych segmentach. Kluczowe obszary takie jak sprzedaż B2C i B2B, branding, komunikacja, IT czy SSC zostaną przeniesione do struktur holdingu. Z kolei firma Extreme Events skupi się wyłącznie na operacyjnym przygotowaniu eventów sportowych.
Nowa struktura ma nie tylko usprawnić działania związane z cyklem biegów Runmageddon, półkoloniami i wydarzeniami dla dzieci, ale też stworzyć przestrzeń do realizacji nowych projektów z obszaru sportu, rekreacji, edukacji i e-commerce.
– To ważny krok w kierunku dalszej profesjonalizacji naszej organizacji – podkreśla Jaro Bieniecki, założyciel Runmageddonu. – Jesteśmy silną marką, która zyskała status lovebranda wśród tysięcy dzieci i dorosłych. Chcemy tę siłę wykorzystać, by rozwijać nowe linie biznesowe i budować zrównoważony wzrost w oparciu o emocje, społeczność i pasję do ruchu.
Wyniki na plus i ambitne cele na przyszłość
Pierwsze półrocze 2025 roku zakończyło się dla Runmageddonu wzrostem sprzedaży B2C o 16% w porównaniu z analogicznym okresem ubiegłego roku. Sukces ten spółka zawdzięcza m.in. skutecznym działaniom marketingowym, rozwojowi sprzedaży i coraz większemu zainteresowaniu wydarzeniami. Prognozy na drugie półrocze również są optymistyczne – Runmageddon planuje zwiększyć liczbę uczestników startujących w biegach o 10 tysięcy względem roku 2024.
– Rośnie frekwencja, rosną przychody – to wyraźny sygnał, że nasz potencjał rynkowy nadal się rozwija – mówi Michał Iwan, Chief Marketing Officer Runmageddon S.A. – Dlatego skupiamy się na długofalowym budowaniu relacji z partnerami strategicznymi i sponsorami, którzy – podobnie jak my – chcą oferować unikalne doświadczenia łączące sport, emocje i wartościową społeczność.
Nowy członek zarządu: doświadczenie z międzynarodowego rynku
Milivoj Puškar, który dołączył do zarządu Runmageddonu, wnosi do organizacji bogate doświadczenie w rozwijaniu biznesu na wielu poziomach. Wcześniej pełnił funkcję Chief Revenue Officera w agencji Tigers (grupa 22 Ventures), odpowiadając za sprzedaż, marketing i partnerstwa. Jako współzarządzający Zepter International Poland osiągnął rekordowy wzrost sprzedaży i wdrożył nowe kanały e-commerce. Jest też założycielem Banquete Partner – firmy obsługującej hotele sieci Sheraton, Hilton czy Marriott.
– Dołączenie do Runmageddonu to dla mnie ogromna szansa i wyzwanie. Chcę wspierać rozwój wszystkich segmentów spółki, budując z silnej marki spójny, komercyjny ekosystem – komentuje Puškar.
fot. runmageddon.pl