Robert Wypych dołącza do Xtreme Brands jako manager odpowiedzialny za projekt Xtreme KiDS

Robert Wypych, menedżer z wieloletnim doświadczeniem, dołącza do zespołu Xtreme Brands, aby wspierać rozwój Xtreme KiDS – sal zabaw dla dzieci, które promują aktywność fizyczną zarówno wśród dzieci, jak i ich rodziców. Projekt ten odpowiada na potrzebę przypominania o znaczeniu ruchu i wysiłku fizycznego od najmłodszych lat.
Aleksandra Załęska
2024-05-22 13:00
Udostępnij
Robert Wypych dołącza do Xtreme Brands jako manager odpowiedzialny za projekt Xtreme KiDS

- Cieszy mnie możliwość współpracy z tak ambitną marką jak Xtreme. Jej potencjał potwierdza nie tylko imponująca liczba otwarć klubów Xtreme Fitness Gyms przez kolejnych franczyzobiorców, ale również podejmowanie istotnych społecznie projektów dla dzieci, takich jak Xtreme KiDS. Wierzę, że moje wieloletnie doświadczenie przyczyni się do rozwoju tego konceptu na rynku polskim – mówi Robert Wypych, Managing Director, Xtreme KiDS.

Projekt nabiera szczególnego znaczenia w kontekście zmieniającego się stylu życia i ograniczonej aktywności fizycznej dzieci. Badania zlecone przez Ministerstwo Edukacji i Nauki pokazują, że 94% dzieci ma niewystarczający poziom kompetencji ruchowych, a 57% dzieci nie umie skakać przez skakankę. Ponadto problem nadwagi i otyłości dotyczy około 10% małych dzieci (1-3 lata), 30% dzieci w wieku wczesnoszkolnym i niemal 22% młodzieży do 15 roku życia.

-  Nasze wartości to promocja ruchu i rozwój poprzez aktywne spędzanie wolnego czasu. Chcemy, aby jak największa liczba dzieci miała możliwość zabawy w przyjaznej atmosferze i uczestniczenia w aktywnościach takich jak karate, gimnastyka czy różnego rodzaju warsztaty. Dlatego też szerokie doświadczenie Roberta jest dla nas niezwykle cenne – dodaje Łukasz Dojka, CEO Xtreme KiDS i Prezes Zarządu Xtreme Brands.

Robert Wypych w ostatnich latach zajmował kierownicze stanowiska w firmach takich jak ECCO, Guess, Pandora i Vision Express. Z sukcesem wprowadzał marki na nowe rynki, rozwijał sprzedaż oraz sieci handlowe działające w modelu franczyzowym w regionie CEE, Kaukazu i Azji Centralnej. Uczestniczył również w rozwijaniu start-upu, tworząc strategie rozwoju biznesu i organizacji, budując struktury oraz skalując sieć punktów sprzedaży.