fit.pl mobile logo

Zjedz w McDonaldzie i wygraj karnet na siłownię!

Klienci McDonald`s w Wielkiej Brytanii będą mogli wygrać dzięki temu nawet roczny karnet do wybranej siłowni Hussle. Po raz pierwszy oferta siłowni została uwzględniona w konkursie, w którym co roku gra ponad siedem milionów osób.

Popularna sieć restauracji fast food od kilku lat organizuje zabawę Monopoly opartą na słynnej grze planszowej. Zasada jest prosta, aby zebrać elementy gry i mieć szansę na nagrody należy jeść w sieci wyznaczone produkty. Nagrody są podzielone na natychmiastowe oraz dużo bardziej wartościowe wymagające zebrania określonych kawałków gry. To co część środowiska zaszokowało, to nawiązanie partnerstwa przez McDonald`s z platformą zrzeszającą kluby fitness.

Umowa da klientom McDonald`s szansę na uzyskanie dostępu do dowolnego z ponad 2000 partnerskich klubów fitness platformy Hussle w Wielkiej Brytanii. Zwycięzcy otrzymają kod do wejścia na stronę Hussle, gdzie będą mogli wybrać najbardziej odpowiedni dla siebie klub.

Cztery nagrody Hussle to:

  • Milion szans na 50 procent zniżki całodniowego karnetu na siłownię w sieci Hussle
  • Milion szans na darmowy karnet plus dostęp przez siedem dni do zajęć online
  • Osiem szans na trzy miesiące gratis w wybranym klubie w sieci Hussle
  • Pięć szans na roczny karnet w wybranym klubie w sieci Hussle

Operator przyznał, że decyzję podjęto świadomie, biorąc pod uwagę możliwe negatywne reakcje ze strony klientów. Jednak zwyciężyła chęć dotarcia z ofertą do osób, które z reguły nie korzystają z ich usług.

„Stare powiedzenie jest tak prawdziwe… jeśli nadal będziemy robić te same rzeczy, reklamując fitness tym samym ludziom, zawsze przeciągniemy tych samych ludzi przez nasze drzwi” – powiedział w mediach Jamie Owens, dyrektor ds. Partnerstwa fitness w Hussle. „Jeśli siłownie mają być popularne, musimy współpracować z głównymi markami. Ta kampania jest niezbadanym obszarem, ale jest także ekscytującą okazją do bezpośredniego dotarcia do nowych klientów. To partnerstwo prezentuje fitness przed siedmioma milionami ludzi, z którymi w przeciwnym razie niekoniecznie moglibyśmy rozmawiać”.

„Jest to bezprecedensowa ekspozycja dla naszej branży – współpraca z tak kolosalną marką komercyjną będzie oznaczać, że każdy klub na platformie Hussle będzie prezentowany jednej trzeciej populacji Wielkiej Brytanii (ponad 3,5 miliona klientów każdego dnia) w ciągu sześciu tygodni promocji Monopoly na McDonald’s przebywa w restauracjach” – powiedział Owens. „Dzięki naszej nowej usłudze konwersji członkostwa, która aktywnie zachęca klientów do dołączania do odwiedzanych klubów, otwieramy zupełnie nowy kanał dla członków społeczności w niezwykle trudnej grupie wiekowej, ponieważ publiczność Monopoly to głównie osoby w wieku 16-24 lata”.

Hussle ma nadzieję, że dzięki partnerstwu do jego platformy dołączy więcej siłowni, a rezultatem będzie jeszcze silniejsza marka.

„Po pandemii, kiedy kraj bardziej niż kiedykolwiek koncentruje się na zdrowiu, teraz jest idealny czas, aby stanąć przed 85 procentami populacji, która nigdy nie korzysta z naszych obiektów” – powiedział Owens. „Nie mogę wymyślić lepszego sposobu niż współpraca z Monopoly w McDonald`s, prawdopodobnie największej brytyjskiej platformie angażującej marki. Cieszymy się, że możemy przenieść branżę fitness na ten etap”.

Pozostałe nagrody dostępne dla graczy Monopoly w McDonald`s, to darmowa gra w menu McDonald`s, wybrane pozycje z karty oraz większe nagrody, takie jak 100 000 funtów, Mini Coopers, PS4 Pro, telefony komórkowe oraz nowa Złota Karta McDonald`s VIP Gold, która umożliwia odbiorcom bezpłatny średni posiłek co tydzień przez 12 miesięcy.

PODZIEL SIĘ Z INNYMI

Napisz komentarz...
Zaloguj przez Facebooka

Prywatność
Polityka prywatności 

Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl

RODO

Szanowny Czytelniku!

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.

Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.

Zgadzam się
Nie teraz
fit.pl profil na Facebooku
fit.pl kanał na Youtube
Forum dyskusyjne fit.pl