fit.pl mobile logo

Instagram rajem trenerów personalnych

Instagram od pewnego czasu jest jednym z najpopularniejszych mediów społecznościowych na całym świecie. Przez miliony postaci publicznych wykorzystywany jest również jako główny sposób na utrzymywanie kontaktu z fanami. W bardzo krótkim czasie można zyskać tam wielką popularność oraz rozgłos, co przekłada się na realne korzyści materialne. Platforma ta stała się również terenem lubianym i często wykorzystywanym przez trenerów personalnych, którzy obserwacje na Instagramie przekłuwają w wysoką pozycję w branży, rozpoznawalność oraz całe rzesze klientów
  1. Kim jest trener personalny?
  2. Najpopularniejsi trenerzy personalni na Instagramie podbijają serca tłumów
  3. Instagram źródłem gigantycznych dochodów trenerów personalnych
  4. Jak zbudować popularność swojego profilu na Instagramie?

Obserwacje na Instagramie, liczne reakcje oraz wysokie wyniki zasięgów sprawiają, że trenerzy personalni pozyskują coraz więcej klientów, niejednokrotnie zostając prawdziwymi celebrytami w swojej branży. W dzisiejszych czasach miliony Polaków starają się zyskać idealną sylwetkę, co niestety często nie jest łatwe do wykonania bez pomocy specjalisty.

Kim jest trener personalny?

Trenerzy personalni zyskali popularność i rozgłos zaledwie kilka lat temu. Wcześniej większość z nas nie zdawała sobie sprawy, że można wykupić osobistego trenera, którego zadaniem będzie sprostanie naszym wymaganiom i ułożenie wszystkich elementów treningowych w taki sposób, by udało nam się osiągnąć satysfakcjonujące efekty w określonym czasie. Dziś jest to niezwykle popularne rozwiązanie i ogromny procent osób ćwiczących na siłowni jest pod opieką profesjonalisty. Zadaniem trenera personalnego jest m.in. ustalenie planu treningowego, pomoc przy prawidłowym wykonywaniu ćwiczeń czy ustalenie jadłospisu. Wszystkie te elementy nastawione są na konkretny cel, za którego osiągnięcie de facto płacimy właśnie specjaliście.

Jeszcze do niedawna osobę taką traktowało się wyłącznie jako trenera zalecającego ćwiczenia i motywującego klienta do efektywnego ich wykonywania. Obecnie jego rolą jest dbanie o ogólny rozwój podopiecznych oraz przestrzeganie wszystkich wytycznych, które często stanowią prawdziwe wyzwanie. Ich wiedza musi być rozległa, gdyż często pomagają osobom początkującym, niemającym pojęcia, co może działać na ich korzyść.

Najpopularniejsi trenerzy personalni na Instagramie podbijają serca tłumów

Dzięki mediom społecznościowym trenerzy personalni na całym świecie coraz częściej stają się prawdziwymi celebrytami. Wyćwiczona sylwetka oraz doskonała figura sprzyja idealnym zdjęciom, które zachwycają internautów, dlatego to zwykle właśnie na Instagramie walczą o swoją popularność. Każdym zdjęciem oznaczonym odpowiednimi i najmodniejszymi hashtagami trenerzy personalni docierają do milionów odbiorców, którzy widząc potężne mięśnie, chętnie zostawiają pod wpisami komentarze oraz reakcje.

Takie praktyki niezwykle popularne są także w naszym kraju, gdzie wykształciło się już kilka znanych postaci. Dawid Fajer czy Piotr Szczurek (znany jako Miejski Drwal) mają tysiące fanów, a każde ich zdjęcie natychmiast zyskuje setki serduszek od zachwyconych fanek oraz doceniających wysiłek fanów. Przynosi im to jednak nie tylko rozgłos i sławę, ale również imponujące zarobki płynące z przeprowadzanych treningów.

Instagram źródłem gigantycznych dochodów trenerów personalnych

To właśnie Instagram jest głównym kanałem pozyskiwania klientów przez trenerów personalnych. Miliony osób, trafiając w mediach społecznościowych na profile trenerów, nabiera motywacji i postanawia się do nich zgłosić, by również popracować nad swoją sylwetką. Ich idealne ciała są dowodem na to, że rzeczywiście wiedzą, jak ćwiczyć, dzięki czemu zdobywają zaufanie internautów. Ci ostatni gotowi są poświęcić naprawdę potężne pieniądze, by wyglądać jak profesjonaliści ze zdjęć, co w dzisiejszych czasach jest niezwykle pożądane i popularne.

Kluczem do zdobycia rzeszy klientów i zarabiania pieniędzy jednak jest ciągłe dbanie o swój profil na Instagramie oraz jego bezustanny rozwój. Każdy trener personalny chcący w ten sposób wyrobić sobie pozycję w branży musi poświęcić na to bardzo dużo czasu. Konieczne są idealne zdjęcia, rozsądne wpisy, wchodzenie w interakcje oraz działania poszerzające zasięgi i zwiększające zainteresowanie jego osobą.

Jak zbudować popularność swojego profilu na Instagramie?

Dzięki obecnej modzie na wysportowaną sylwetkę trenerzy personalni mogą osiągnąć sukces, początki jednak wcale nie są proste. Rozpoczynając swoją przygodę z Instagramem trzeba zrobić wszystko, by wykreować się na możliwie naturalną postać, cieszącą się wielką popularnością. To, że dopiero zaczynamy, nie musi być ogłaszane głośno. Często więcej korzyści można zyskać, kreując się od razu na trenera lubianego przez klientów, w czym pomóc może kupno obserwacji na Instagramie. Pod adresem https://szybkielajki.pl/produkt/obserwacje-na-instagramie/ znajdziemy doskonałą ofertę, dzięki której od samego początku profil wyglądał będzie na reprezentujący osobę ze sporym doświadczeniem w branży. Wiele osób obserwujących nasz profil nada mu wiarygodności i rzetelności pokazując, że z pewnością niejednemu już pomogliśmy wywalczyć wymarzoną sylwetkę.

Zostanie gwiazdą Instagrama wcale nie jest proste, jednak dzięki stosowaniu się do powyższych porad możemy zdecydowanie ułatwić sobie tę drogę i sprawić, że sukces przyjdzie szybciej, niż można by się tego spodziewać. Trenerzy personalni dzięki mediom społecznościowym w ostatnim czasie zarabiają potężne pieniądze i coraz częściej określają się mianem celebrytów, w czym jest wiele racji. Już dawno sława nie ogranicza się jedynie do występów przed kamerami, a rozgłos zyskać można również dzięki robieniu tego, co się naprawdę kocha - zwłaszcza jeśli jest to codzienny trening na siłowni.

PODZIEL SIĘ Z INNYMI

Napisz komentarz...
Zaloguj przez Facebooka
Oskar Król

<a href="https://polskielajki.pl/produkt/kup-instagram-likes/">kup Instagram Likes</a>

Zgłoś nadużycie-
Oskar Król

Fajna strona, ja zwykle używałem https://polskielajki.pl/produkt/kup-instagram-likes/ ale tutaj też można kupić.

Zgłoś nadużycie-

Prywatność
Polityka prywatności 

Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl

RODO

Szanowny Czytelniku!

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.

Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.

Zgadzam się
Nie teraz
fit.pl profil na Facebooku
fit.pl kanał na Youtube
Forum dyskusyjne fit.pl