Do sprzedaży trafił już nowy numer magazynu Solarium & Fitness, a w nim pełno atrakcji
fit.pl
2009-10-21 00:00
Udostępnij
Solarium & Fitness nr 3/2009
Do sprzedaży trafił już nowy numer magazynu SOLARIUM & Fitness. Będzie co poczytać, bo objętość gazety to aż 128 stron wypełnionych artykułami i nowinkami z branży solaryjnej i fitness. Miłośnicy zdrowego stylu życia także znajdą coś dla siebie. Trzeci numer będzie w sprzedaży do grudnia.


Od redakcji:


Powód do niezadowolenia z łatwością można znaleźć. Narzekanie, frustracja i złość stały się ostatnio wszechobecne. Kryzys, ogólna trudna sytuacja w biznesie, mała frekwencja w studiach i wreszcie atak na branżę solaryjną, znalazłby się wśród najczęściej wskazywanych powodów tych negatywnych odczuć.



Zdecydowanie łatwiej jest jednak gdy frustrację próbujemy zastąpić uśmiechem, pogodą ducha i... gdy realizujemy pomysły mające ten stan rzeczy zmienić. Od czego zacząć? – może pojawić się pierwsze pytanie. Doskonałym pomysłem zdaje się promocja opalania w solarium, zgodnego z nowymi normami, czyli promowanie zdrowej i bezpiecznej usługi. Warto zainwestować w studia i już dziś pokazywać klientom to, co za chwilę będzie obowiązywało w każdym, nawet najmniejszym salonie. Z pewnością łatwiej jest promować nową jakość opalania, gdy dysponujemy więcej niż tylko jednym urządzeniem. W takim wypadku po prostu wybieramy jedno z nich i... rozpoczynamy kampanię. Nie oznacza to jednak, że gdy posiadamy tylko jedno solarium, zostaliśmy odgórnie zwolnieni z działań.



Każda chwila poświęcona na rozmowę z klientami, oddana na potrzeby wyjaśnienia przyszłych zasad, z pewnością zaprocentuje w przyszłości. Obecnie pytanie nie brzmi „czy warto wprowadzać te zmiany”, ale „kiedy to robić”. Nie ma już odwrotu, niedługo nowe normy będą musiały być wprowadzone. Promując zdrowe i bezpieczne opalanie, tłumacząc zmiany jakie następują w branży solaryjnej, sami pozbawicie argumentów tych, którzy atakują ten biznes. Pokażmy wszyscy razem, że artykuły atakujące usługę solaryjną, wytykające jej niską jakość, to nie norma, a jedynie marginalne sytuacje, nie mające wpływu na cały wizerunek branży.

Podstawą teraźniejszych działań jest zmiana wizerunku naszej branży. Przyszłość solaryjnego biznesu naprawdę może być widziana w kolorowych barwach. Wszystko zależy od naszych działań i naszej determinacji.
Teraz kilka słów o widocznym już światełku w tunelu. Pojawiają się pierwsze symptomy, że zbliża się ten moment, gdy cała gospodarka ruszy ze zdwojoną siłą, zostawiając gdzieś za sobą omawiany na każdym kroku kryzys. Liderzy branży solaryjnej wprowadzają na rynek nowe urządzenia i innowacyjne rozwiązania. To bardzo dobry znak.
Już dziś postaw na zdrowe i bezpieczne opalanie, a wyzwania dnia przyszłego powitasz z uśmiechem i zadowoleniem. Z roku na rok świadomość miłośników solariów wzrasta. Nie warto czekać na ostatni sygnał, nie warto czekać, aż cała konkurencja dostosuje się do nowych wymogów. Wtedy może być już za późno!   
Już dziś weź przyszłość we własne ręce! Określ swoje potrzeby i przejdź do działania.

Tu nie ma miejsca na zwłokę. Solarium może być jeszcze bardziej bezpieczne! Przekaż tę wiedzę innym. Idzie nowe. To od Ciebie zależy, czy lepsze!   Redakcja
[-------]

Spis treści:

 AKTUALNOŚCI

Trudne czasy branży solaryjnej 10


Solarium za podwójną gardą 14


PREMIERA


Przyszłość należy do mon amie! 16


Super początek 18


SoBronze? Naturalnie! 20


WYWIAD


O lampach Hanau wiemy wszystko 22


Co warto wiedzieć o balsamach solaryjnych 44


MARKETING


Użyteczny punkt widzenia 26


Jaką wartość ma dla mnie klient? 74


Kreowanie wizerunku w salonach SPA cz. II – Motywowanie 100


TECHNIKA


Jeśli Twój styl to słońce 28


Lampy na każdy czas 30


Triumfalny powrót 32


Profi(ty) SolGlass 34


ZDROWIE


Słodycz bez kalorii 38


Powitanie słońca 62


EKONOMIA


Biznes w kryzysie 40


Bezpieczne opalanie 72


PREZENTACJE


Nowe możliwości, nowe rozwiązania 48


Nowości, promocje w Solarex 50


Wilk syty i owca cała 54


Sposób na zdrową opaleniznę 56


Inteligentna technika w promocji 58


KOSMETYKI SOLARYJNE


Wyjątkowa i komfortowa 64


Kobiety lubią brąz 66


Sposób na pięknie opalone nogi 68


Pierwsza liga kosmetyków solaryjnych 70


RELAKS


Potęga muzyki relaksacyjnej 78


KOSMETYKA


Gwarancja sukcesu 80


Pożyteczne ultradźwięki 84


„Pajączki” coraz mniej groźne 85


Thermolifting Zaffiro 86


Ochrona w każdych warunkach 87


Przebarwienia – ostatnie starcie 88


MAKIJAŻ


Permanentne pożegnanie


z kolorowymi kosmetykami, cz. II 92


TARGI


Powitaj wiosnę na targach 94


Wszystko dla SPA & Wellness 109


PAZNOKCIE


Nie od razu Kraków zbudowano 96


MASAŻ


Czekolada dla ciała i ducha 98


KUCHNIA WELLNESS


Podróż do smaku 104


WELLNESS


Cud natury. Jelenia Struga SPA Resort 106


FITNESS


Rower do zadań specjalnych 110


Znakomity sposób na przedłużenie młodości 112


Anaboliki a organizm człowieka 114


Rodzina Vacu Activ rozrasta się 116


Fitness dla leniwych 118


RELACJE


Dobry beat! 121


NOWOŚCI


Urządzenia, lampy, kosmetyki 122-128



Redakcja “SOLARIUM & Fitness”, nr 3/2009
www.solarium.net.pl


www.fit.pl