fit.pl mobile logo

Kamila Szczawińska: sport pozwolił mi wrócić do modelingu

Lubisz aktywność fizyczną, a Twoim ulubionym strojem są czarne legginsy? Zmień to! Marka Reebok w ramach kampanii „Burn Your Black Leggings” zachęca aktywne kobiety do odrzucenia nudnych, czarnych spodni treningowych. W zamian za to marka Reebok proponuje wypróbowanie  nowych, kolorowych wzorów. Kolorowe legginsy mają być przede wszystkim manifestem własnego temperamentu, kobiecej siły i dumy z tego, że jesteśmy piękne i aktywne


W swojej nowej kolekcji marka Reebok daje inne spojrzenie na fitnessową modę kobiecą. Głównym elementem linii są kolorowe legginsy w sześciu wzorach, które z pewnością podbiją serce każdej kobiety. Dzięki nim poczujesz się bardziej pewna. Szeroka gama kolorów pozwoli dobrać legginsy do temperamentu czy uprawianej dyscypliny, poczuć komfort i swobodę ruchów. Wszystko to, dzięki innowacyjnym technologiom – PlayDry & PlayWarm.

W kampanii „Burn Your Black Leggings”, promującej najnowszą kolekcję Reebok, wzięło udział siedem ambasadorek marki. Jedną z nich jest Kamila Szczawińska -  top modelka, wielbicielka aktywnego spędzania czasu oraz intensywnych treningów w plenerze. Aktywna mama dwójki dzieci, która biega, jeździ na longboardzie, pływa na skuterach wodnych i na wakeboardzie. Stara się zarażać tą pasją rodzinę i przyjaciół. 

Kamila opowiedziała nam o tym, dlaczego zdecydowała się zostać ambasadorką kampanii Marki Reebok:

Redakcja: Skąd wzięła się Twoja ogromna pasja do sportu?

Kamila: Od dwunastu lat pracuję jako modelka. Swoją karierę rozpoczęłam we Włoszech, we wrześniu 2001 roku. Zwiedziłam praktycznie cały świat, pracując dla największych domów mody. Wszystko było jak w bajce, jednak  po siedmiu latach intensywnej pracy byłam wykończona i marzyłam tylko o tym, aby odpocząć. Rok wcześniej poznałam swojego męża. Postanowiliśmy, że szybko chcemy mieć dzieci. W międzyczasie zapisałam się na studia, ale wkrótce okazało się, że jestem w ciąży – jednej, drugiej. To był najcudowniejszy pretekst, aby wreszcie się ustatkować. Przez prawie dwa lata zajmowałam się dziećmi. Uprawiałam sport wyłącznie rekreacyjnie, aż w końcu poczułam, że brakuje mi pokazów. Postanowiłam więc, intensywniej popracować nad formą i wrócić do modelingu. Oczywiście nie na taką skalę, jak kiedyś. Zaczęłam trenować, m.in. pole dance , któremu zawdzięczam powrót do figury sprzed ciąży. Od tego momentu pokochałam jeszcze bardziej aktywne spędzanie czasu.

Redakacja: Czym kierujesz się wybierając ubrania na trening?

Kamila: Treningi dają mi energię i fun, motywują do działania. Na trening wybieram wzory podkreślające kobiece kształty, dobrze dopasowane do figury. Bardzo lubię kolorowe ubrania, które nie dość że świetnie kontrastują z moją karnacją czy prezentują atuty mojej sylwetki, to jeszcze dają mi dobrą energię.

Redakcja: Co chciałabyś wnieść do kampanii Burn Your Black Leggings?

Kamila: Chcę pokazać, że nawet w trakcie intensywnego treningu można wyglądać kobieco i seksownie. Dziewczyny, porzućmy wyciągnięte czarne dresy, załóżmy kolorowe stroje i zaprezentujmy atuty naszej figury! Tylko w kolorach doskonale widać efekt naszych codziennych treningów.

Redakacja: Jak przekonać dziewczyny, kobiety do noszenia kolorów/kolorowych legginsów

Kamila: Kolory są piękne! To prawdziwa dawka energii i optymizmu. Wypróbuj je w jesienne dni, a przekonasz się, że dzięki nim człowiek uśmiecha się nawet po ciężkim treningu.

---

Kamila wybrała model DANCE TEXTURE PRINT z dwóch powodów. Pierwszy to ukośne cięcia i teksturowe wzory, które odzwierciedlają trendy panujące w świecie mody. Drugi to bezszwowy krój, który zapobiega powstawaniu otarć i podrażnień w trakcie intensywnych ćwiczeń. Ukośne nacięcia na nogawkach nadają wyrazisty styl i ułatwiają przepływ powietrza.



Nazwa: DANCE TEXTURE PRINT
Cena sugerowana: 249,00 zł
Kod produktu: AA1307

 

 


PODZIEL SIĘ Z INNYMI

Napisz komentarz...
Zaloguj przez Facebooka

Prywatność
Polityka prywatności 

Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl

RODO

Szanowny Czytelniku!

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.

Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.

Zgadzam się
Nie teraz
fit.pl profil na Facebooku
fit.pl kanał na Youtube
Forum dyskusyjne fit.pl