fit.pl mobile logo

Klaudia Winiarska - zawód modelki wymaga wielu wyrzeczeń

Czy w życiu modelki work life balance jest możliwy? Co robi Klaudia Winiarska gdy nie ma jak odebrać telefonu i dlaczego zdecydowała się na korzystanie z aplikacji Moja Recepcja? 

Klaudia Winiarska dotychczas pracowała dla Diverse, Avon, Glov, Heroesque, Gala Suknie Ślubne, Mia Lavi. Brała udział w licznych sesjach zdjęciowych do magazynów takich jak np. Claudia. Jedna z Jej sesji została opublikowana w Tinsel Tokyo Magazine, dziś zgodziła się opowiedzieć, dlaczego czasem warto ułatwić sobie życie i pozwolić innym odebrać za siebie telefon.

 

Pani Klaudio, czy w pracy modelki work life balance jest możliwy?

A może coś łatwiejszego na początek(śmiech)? Cóż, nie jest to łatwe do osiągnięcia. Mój zawód wymaga wielu wyrzeczeń i ogromnego zaangażowania, bez tego nie ma szans na sukces. Sesje zdjęciowe, pokazy to nie praca na 8 godzin dziennie. Oczywiście czasem jest oddech i nie muszę pracować cały dzień. Prawda jest też taka, że kocham swoją pracę i teraz angażuje się w nią na 100%, bo daje mi to ogromną satysfakcję. A przyjaciele i rodzina starają się mnie wspierać i są wyrozumiali nawet gdy zdarza się, że nie mam dla nich czasu. Dlatego odpowiadając na Pani pytanie: tak, równowaga pomiędzy pracą a życiem prywatnym jest możliwa, ale wymaga to ogromnej dyscypliny i wsparcia przyjaciół. Pomaga też świadomość tego, co na ten moment jest dla mnie najważniejsze.  Od prawie 2 lat współpracuje z warszawską agencją SPECTO. Wszyscy są tam jak jedna wielka rodzina. Daje mi to możliwość poznawania interesujących ludzi, zdobywania zleceń i ciekawych doświadczeń które z pewnością będę dobrze wspominać za kilkanaście lat. Oprócz pracy modelki studiuje również dziennie, a to często powoduje brak czasu i życie w ciągłym stresie, czy oby na pewno o niczym nie zapomniałam. Aplikacja Mojej Recepcji niesamowicie mnie zaskoczyła. 

Czym kierowała się Pani wybierając Moją Recepcję?

O Mojej Recepcji dowiedziałam się od mojego przyjaciela i w pierwszej chwili miałam mieszane uczucia. Asystentka? Dla mnie? Po co? Naprawdę, pomyślałam, że to zupełnie zbyteczne. Jednak Michał był zdeterminowany i namówił mnie na 30 dni bezpłatnego testowania. Zaufałam mu i zarejestrowałam się. A efekt bardzo pozytywnie mnie zaskoczył.

 Jestem ciekawa jak przebiegła rejestracja?

Samo wprowadzenie danych to chwila. Rejestracja przez Facebook i automatyczne pobranie danych działalności z GUS, ułatwiają ten proces. To, co jest najważniejsze to, że trzeba wyłączyć pocztę głosową i ustawić przekierowanie. Nie robiłam tego wcześniej. Jednak skorzystałam z pomocy asystentki i pokierowała mnie krok po kroku. Myślę, że ważne jest żeby klienci wiedzieli, że jest to zupełnie bezpieczne i w każdej chwili można takie przekierowanie wyłączyć.

Jak zareagowali Pani znajomi i współpracownicy, gdy telefon zamiast Pani, odebrała asystentka?

To było bardzo ciekawe, ponieważ w ferworze pracy zapomniałam powiadomić o tym moją mamę. Chciałabym sobie wyobrazić Jej minę, gdy w słuchawce usłyszała: Pani Klaudia nie może teraz odebrać telefonu, w czym mogę pomóc? Wieczorem tego dnia potrzebowałam jej to dokładnie wyjaśnić. Myślę, że dla osób z którymi jestem związana zawodowo nie wywołuje to specjalnego zaskoczenia, a przyjaciół i znajomych - po sytuacji z mamą - uprzedziłam osobiście żeby nie byli zaskoczeni.

Czy wcześniej myślała Pani o wsparciu osoby z zewnątrz?

Szczerze mówiąc nie. Po prostu wydawało mi się, że jestem skazana na samodzielną pracę. Telefon był cały czas przy mnie, bo nigdy nie wiadomo kto zadzwoni. Natomiast coraz częściej mi to przeszkadzało, bo czasem potrzebuję się przecież skupić na czymś zupełnie innym. Prawda jest też taka, że odbieram wiele telefonów, na które nie mam ochoty. To jest też ogromną zaletą Mojej Recepcji - dostaję informację kto i w jakiej sprawie dzwonił i mogę dzięki temu uniknąć telefonicznych nagabywaczy. W perspektywie miesiąca zyskuję całkiem sporo dodatkowego czasu i bezcenny spokój. Dodatkowo jeśli wcześniej myślałam o pomocy z zewnątrz do głowy przychodziła mi osoba, którą na stałe zatrudniam, a to są zbyt wysokie koszty. 

A teraz po kilku miesiącach korzystania z osobistej asystentki, co jest dla Pani najcenniejsze w tej usłudze?

Właśnie wróciłam z tygodniowego urlopu w trakcie, którego nie korzystałam właściwie z telefonu i to było super. Naprawdę nie myślałam o tym, że coś mogę przeoczyć, że jakiś ważny partner nie będzie się mógł do mnie dodzwonić. Kiedy wybieram się na romantyczną kolacje, idę pobiegać, albo mam potrzebę przez 15 minut pobyć sama ze sobą – po prostu wyłączam telefon, albo go ze sobą nie zabieram. Bardzo ważne jest także, że kalendarz Mojej Recepcji mogłam zintegrować z kalendarzem google, z którego korzystałam do tej pory. Dzięki Mojej Recepcji mam na bieżąco selekcjonowane rozmowy i oddzwaniam tylko do tych osób, z którymi chcę rozmawiać. 


Fot. Aleksander Ikaniewicz

PODZIEL SIĘ Z INNYMI

Napisz komentarz...
Zaloguj przez Facebooka

Prywatność
Polityka prywatności 

Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl

RODO

Szanowny Czytelniku!

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.

Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.

Zgadzam się
Nie teraz
fit.pl profil na Facebooku
fit.pl kanał na Youtube
Forum dyskusyjne fit.pl