Nie oszukujmy się miła i przyjemna obsługa, a także odpowiednio wykwalifikowana daje duże szanse na odniesienie sukcesu
fit.pl
2011-02-16 00:00
Udostępnij
Obsługa
Personel jaki znajdziesz w fitness klubie jest integralnie związany z panującą w nim atmosferą. Zatrudnieni ludzie, poza profesjonalnym przygotowaniem, powinni lubić swoją pracę. Nawiązanie dobrego kontaktu z klientem jest podstawowym zadaniem pracowników obsługujących kluby fitness.

Pierwsze wrażenie jest najważniejsze. Sposób przekazywania informacji decyduje o tym ile zapamiętamy. Najważniejsza jest osobowość i głos. Wypowiadane słowa są istotne gdy mowa jest o szczegółach. Rozmawiając z ludźmi należy podkreślać pozytywne aspekty jakie wynikają z członkowstwa w fitness klubie. Istotna jest nie tylko wiedza, ale to co można zrobić dla samego klienta. Instruktorzy spełniają  często rolę doradcy, nauczyciela, przewodnika. Ludzie powierzają im swoje problemy, zadając trudne pytania, na które powinni umieć znaleźć odpowiedź.

Kadra instruktorska powinna systematycznie podnosić swoje kwalifikacje uczestnicząc w szkoleniach i konwencjach. Będzie to korzystne zarówno dla klubu jak i dla jego klientów.

www.fit.pl