fit.pl mobile logo


Systemy abonamentowe

Karnet klubowy, czy też abonament to określony pakiet usług realizowany w czasie. W najlepszych klubach, działających w formie otwartej karnety klubowe zapewniają bardzo szerokie pakiety: zajęcia na siłowni z przygotowanymi programami ćwiczeń, opiekę instruktorów, wszystkie formy aerobiku, spinning czy klasę wioseł. W wielu klubach w pakiet wchodzi także sauna czy solarium
Jak powinna być cena karnetu? to element budzący zawsze najwięcej wątpliwości. Jeżeli cena jest za wysoka istnieje ryzyko, że klub nie zdobędzie zadowalającej liczby członków, z kolei zbyt niska może wzbudzać podejrzenia. W prawdzie do klubu mogą zacząć walić tłumy, ale nie takich klientów, wśród których chcieliby przebywać jego członkowie. Zadajmy więc sobie pytanie do kogo jest adresowany wybrany przez nas klub, jakich ludzi chcielibyśmy spotykać i w jakim towarzystwie spędzać czas podczas ćwiczeń.


Cenę determinuje oczywiście oferta. Im więcej możliwości jakimi dysponuje klub, tym cena z reguły jest wyższa. Basen, korty do gry w squascha lub tenisa, ilość sal do ćwiczeń, ich wielkość i wyposażenie oraz dodatkowe atrakcje takie jak sauna, solarium, barek gdzie można ugasić pragnienie czy nawet coś przekąsić i tym podobne rzeczy na pewno wpłyną na cenę. Opracowany cennik powinien zawierać różne opcje, dając tym samym klientowi możliwość wyboru . Mogą to być karty rodzinne, weekendowe, dzienne, limitujące czas pobytu w klubie, specjalne karty dla firm. Jak widać możliwości regulowania ceną jest wiele i zależy ona w dużym stopniu od pomysłowości właściciela klubu fitness.



W jednym z warszawskich fitnessklubów 80 proc. klientów to osoby z wyższym wykształceniem o średnich zarobkach 2 - 3 tys. zł, które na fitness są w stanie wydać od 100 do 300 zł. W Warszawie średnia cena miesięcznego karnetu wynosi około 200 zł. Trzeba wziąć pod uwagę, że poza Warszawą zarobki są znacznie niższe, co musie mieć też wpływ na cenę karnetów.




Trzeba jednak pamiętać, że w tej branży nie można liczyć na klienta, dla którego priorytetem jest niska cena. Osoba, która mało zarabia, jest klientem niestałym. W razie kłopotów finansowych w pierwszej kolejności zrezygnuje z fitnessu. A koszt zdobycia nowego klienta jest wysoki (szacuje się, że wynosi on około 400 zł). Dlatego lepiej wprowadzić stałe miesięczne opłaty za członkostwo w klubie i związanie klienta umową. Dzięki temu klub już na starcie może zapewnić sobie komplet klientów. Taka strategia jest coraz powszechniejsza w Europie Zachodniej, w Polsce przyjmuje się raczej powoli.

www.fit.pl

PODZIEL SIĘ Z INNYMI

Napisz komentarz...
Zaloguj przez Facebooka

Prywatność
Polityka prywatności 

Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl

RODO

Szanowny Czytelniku!

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.

Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.

Zgadzam się
Nie teraz
fit.pl profil na Facebooku
fit.pl kanał na Youtube
Forum dyskusyjne fit.pl