fit.pl mobile logo

Chcesz mieć płaski brzuch? Musisz to jeść!

Nie od dziś wiadomo, że płaski brzuch jest wynikiem ćwiczeń, ale również odpowiedniej diety. Odżywiając się niezdrowo nie wyrzeźbimy brzucha. Co powinniśmy wprowadzić do diety, aby mieć płaski brzuch, którym pochwalimy się na plaży? 



W diecie na płaski brzuch powinny znaleźć się produkty, które aktywują metabolizm, a tym samym spalą tłuszczyk. Co wprowadzić do swojej diety?

Świeże warzywa

Wiele osób nie rozumie, jak ważna jest odpowiednia ilość warzyw w diecie. Świeże warzywa powinniśmy spożywać trzy razy dziennie. Są bogatym źródłem witamin, minerałów i przeciwutleniaczy, które potrzebne są organizmowi do aktywowania metabolizmu i zdrowego usuwania zbędnych produktów przemiany materii. Warzywa zawierają mnóstwo błonnika, dzięki czemu „zapychają”, dając uczucie sytości. Dodatkowo błonnik w nich zawarty działa niczym miotełka, która usuwa z organizmu zbędne produkty przemiany materii. Aby cieszyć się płaskim brzuchem powinnaś wprowadzić świeże warzywa do swojego menu i spożywać je co najmniej 3 razy dziennie. Możesz je jeść w postaci sałatek, gotowanej, grillowanej czy surowej.

„Dobre” węglowodany

Przyrost tkanki tłuszczowej spowodowany jest nadmiernym spożywaniem węglowodanów, ale nie musisz się trzymać od nich z daleko, gdy chcesz mieć płaski brzuch. Jeśli przyjmujesz więcej kalorii niż spalasz, to ta nadwyżka szybko zmieni się w tłuszcz i zostanie zmagazynowana w jakiejś części ciała, np. na brzuchu. Jakie więc węglowodany wybierać? Najlepiej te złożone, które znajdują się w pieczywie pełnoziarnistym, makaronie z pełnych ziaren, warzywach strączkowych, czy owocach zawierających duże ilości błonnika, np. morele, śliwki, grejpfruty, pomarańcze czy gruszki. W diecie na płaski brzuch unikać powinno się prostych węglowodanów, występujących w słodyczach, cistach, deserach, dżemach czy słodkich napojach.

Zaprzyjaźnij się z tłuszczem

Dieta bogata w jednonienasycone tłuszcze wspomaga spalanie tkanki tłuszczowej z brzucha. Dieta na płaski brzuch powinna być bogata w tłuszcze jedno- i wielonienasycone. Tłuszcze te znajdziesz w olejach roślinnych, olejach rybnych, tłustych rybach morskich, orzechach i awokado. Musisz wystrzegać się tłuszczy trans, najczęściej zawartych w pewnych rodzajach margaryny, w słodkich wypiekach cukierniczych, w ciasteczkach czy w gotowych daniach, które wystarczy podgrzać w mikrofali. Tłuszcze te mają „zdolność” zaprogramowania organizmu na do magazynowania tłuszczu w okolicach brzucha. Pamiętaj, aby unikać spożywania tłuszczy razem z węglowodanami, gdyż takie połączenie spowalnia trawienie.

Bogactwo białka

W codziennym menu osoby, chcącej mieć płaski brzuch nie powinno zabraknąć łatwo przyswajalnego białka. W jadłospisie powinny obowiązkowo znaleźć się chude mięso i nabiał. Warto włączyć do codziennej diety także łatwo przyswajalne białko serwatkowe. Jest to frakcja protein mlecznych wytrąconych z serwatki podczas produkcji serów, w których skład wchodzą łatwo przyswajalne alfa- i beta-laktoalbuminy. Twoje posiłki w ciągu dnia powinny w sumie zawierać około 2 gramów białka na każdy kilogram Twego ciała, aby po treningu mięśnie nie były spalane dla uzupełnienia zapasów energii. Jedz dobrej jakości, chude mięso, na przykład polędwicę wieprzową i wołową, piersi z kurczaka lub indyka, tłuste ryby albo udziec barani.

Otręby i płatki

Badania pokazują, że spożywanie otrąb i pełnego ziarna może przyspieszyć spalanie tłuszczu aż o 30 procent. Osoby, które codziennie spożywają otręby, uzyskują najlepsze wyniki odchudzania. Dla lepszego efektu należy jeść także substancje włókniste zawarte w owocach i warzywach. Wykazują one silne działanie obniżające ciśnienie. Powinno się spożywać około 25 g włókien dziennie. Niepozorne otręby żytnie zawierają dużo błonnika. Chociaż nie można z nim przesadzać, jego znaczenie jest bardzo ważne. Przede wszystkim błonnik stanowi naturalny zapychacz i przedłuża uczucie sytości, dzięki czemu możemy zapanować nad wilczym apetytem. Ponadto błonnik wspomaga pracę jelit, zmniejsza wchłanianie cholesterolu i przeciwdziała zaparciom. Dlatego właśnie otręby żytnie usprawniają trawienie, chronią jelita oraz żołądek.

www.dieta.fit.pl



PODZIEL SIĘ Z INNYMI

Napisz komentarz...
Zaloguj przez Facebooka
amon10

W trosce o twoje ciało musisz to zobaczyć! Metamorfozy widoczne nawet po 336 godzinach! Wejdź teraz na http://www.igortreneronline.pl Nic nie tracisz a możesz wiele zyskać. Chcesz zmienić swoje ciało? Po prostu zrób to, ponieważ możesz się zmienić! Zapraszamy do współpracy :)

Zgłoś nadużycie-

Prywatność
Polityka prywatności 

Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl

RODO

Szanowny Czytelniku!

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.

Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.

Zgadzam się
Nie teraz
fit.pl profil na Facebooku
fit.pl kanał na Youtube
Forum dyskusyjne fit.pl