fit.pl mobile logo

Czas na zmiany w odżywianiu

Szukasz sprawdzonego sposobu na odchudzanie? Musisz uzmysłowić sobie, iż nie ma magicznych potraw, ani zestawów pokarmów, dzięki którym Twoja waga zmniejszy się bez wyrzeczeń
odchduzanie2

>>>SPRAWDŹ ILE MOŻESZ SCHUDNĄĆ. DARMOWA PORADA DIETETYCZNA>>>

Powinnaś pamiętać, że bezkrytyczne stosowanie cudownej diety wpływa destrukcyjnie na organizm. Obecność pigułek odchudzających na rynku nie oznacza, że wystarczy je przyjmować, a niechciane kilogramy same odejdą, a Ty będziesz cieszyła się smukłą sylwetką.  Ponadto rezultat takiego odchudzania zawsze jest krótkotrwały, ponieważ efekt jojo niweczy nasze starania i szybko wracamy do swojej poprzedniej wagi. Chcąc zachować zgrabną sylwetkę przez cały czas, jednocześnie czując się zdrowo, należy wprowadzić zmiany w odżywianiu, rezygnując z wysokokalorycznych produktów oraz ograniczając spożycie alkoholu.

Jedyne, co skutkuje to ograniczenie ilości spożywanych kalorii.

Zacznijmy od produktów zbożowych, zamiast zajadać się pszennymi kajzerkami sięgnijmy po niskokaloryczny chleb razowy. Produkty pełnoziarniste zaopatrują nas w wartościowe składniki balastowe.

Pieczywo
Wysokokaloryczny Niskokaloryczny
biały chleb chleb razowy
pszenne bułeczki pieczywo pełnoziarniste
pieczywo cukiernicze pumpernikiel
  graham


Nabiał
Wysokokaloryczny Niskokaloryczny
tłuste meleko mleko odtłuszczone (0,5%)
słodkie mleczne napoje jogurt naturalny
pełnotłuste sery: białe, żółte i topione, kefir, maślanka
tłuste i słodzone jogurty chudy twaróg
serki homogenizowane  

[-------]

Mięso - powinniśmy spożywać tylko 2 – 3 razy w tygodniu.
Wyskokaloryczny Niskokaloryczny
mięso wieprzowe kurczaki i idnyk bez skóry
tłusta wołowina cielęcina
kaczka ryby
baranina chuda wołowina
podroby, paówki, pasztety chude wędliny z drobiu
boczek, wędzonki, kiełbasy chude mięsa pieczone

Przekąski

Główną naszą przekąską powinny być świeże owoce i warzywa, możemy nawet łączyć je ze sobą, co zapewni nam ciekawe przeżycia smakowe. Dobierajmy składniki o różnych kolorach, wyczarowując tęczę na talerzu.
Wysokokaloryczny Niskokaloryczny
czekolady owoce
cukierki warzywa
ciasta, torty, ciasteczka małe ilości orzechów laskowych, nasion słonecznika, dyni
orzeszki prażone niewielkie ilości suszonych owoców
chipsy, paluszki  

Ograniczmy spożywanie alkoholu zastępując go świeżymi sokami owocowymi, spożywajmy dużo wody mineralnej i zielonej herbaty. Nie oszczędzajmy na przyprawach, zwłaszcza tych, które pomagają spalać tłuszcz czyli pieprz, imbir, kurkuma oraz chili jednocześnie, cukier i sól używajmy z umiarem. Pamiętajmy o tym, aby urozmaicać nasze potrawy, ponieważ monotonia w kuchni wpływa na naszą chęć do sięgania po produkty wysokokaloryczne.

Aby schudnąć nie zawsze trzeba wciąż stosować korzystać „cudownych” diet. Preparaty odchudzające skutecznie działają na naszą podświadomość. Ale pamiętajmy, że to od nas samych zależy jak schudniemy i jak utrzymamy zgrabną sylwetkę.  Często wprowadzenie niezbędnych korekt w sposobie odżywania, połączone z uczestniczeniem w zajęciach ruchowych przynosi oczekiwane rezultaty dlatego warto zapoznać się z kalorycznością produktów, które najczęściej spożywamy.

Jedzmy tylko wtedy, gdy jesteśmy głodni, liczmy kalorie oraz zrezygnujmy z tych produktów, które powodują, że przybieramy na wadze a efekty szybko nas zadziwią.


  www.dieta.fit.pl


PODZIEL SIĘ Z INNYMI

Napisz komentarz...
Zaloguj przez Facebooka
Marysia Jaworska

To na pewno nie magia odchudzanie ale samozaparcie i dążenie do celu, nie było łatwo mi kiedy stosowałam dietę cambridge ale dałam radę i teraz zdrowo się odżywiam

Zgłoś nadużycie-

Prywatność
Polityka prywatności 

Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl

RODO

Szanowny Czytelniku!

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.

Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.

Zgadzam się
Nie teraz
fit.pl profil na Facebooku
fit.pl kanał na Youtube
Forum dyskusyjne fit.pl