Kluby, które nie dysponują nowoczesnym sprzętem do ćwiczeń odchodzą więc do lamusa, bo klienci stają się coraz bardziej wymagający i oczekują wyjścia naprzeciw ich potrzebom. Właśnie z myślą o tej grupie właściciele klubów prześcigają się z innowacyjnymi ofertami dostępnymi w salach ćwiczeń. Według szacunków, w ciągu najbliższych 3-5 lat liczba osób ćwiczących w klubach fitness może zwiększyć się nawet do 4 mln.i – Jesteśmy w połowie drogi jeżeli chodzi potencjał rynku w kontekście zainteresowania Polaków zdrowym stylem życia. Jak pokazuje trend, liczba aktywnych osób rośnie z roku na rok. Kluby fitness, aby zatrzymać u siebie klientów i jednocześnie przyciągać nowych muszą się wyróżnić. Takim akcentem z pewnością mogą być usługi i rozwiązania technologiczne oferowane przy okazji korzystania z siłowni – mówi Juliusz Korwin, dyrektor ds. marketingu Powermat Polska, start-upu, który wdraża swoje nowoczesne rozwiązanie marketingowe do sieci klubów fitness.
Pod względem marketingowym inwestycja w nowatorskie rozwiązania jest dziś w branży fitness niezbędna – dodaje Korwin. – Kluczem do sukcesu jest zrozumienie potrzeb klientów klubów. Użytkownikami takich miejsc w znakomitej większości są ludzie aktywni, nowocześni, intensywnie korzystający z wielu technologicznych rozwiązań. Tych udogodnień nie może więc zabraknąć także w klubie fitness. Do niedawna takim nowatorskim rozwiązaniem były ekrany, na których ćwiczący podczas treningu mogli oglądać wybrane treści. Kolejną zmianą technologiczną była popularyzacja wszelkiego rodzaju aplikacji treningowych, które wraz z urządzeniami peryferyjnymi na stałe dołączyły do must have wszystkich akcesoriów związanych z ćwiczeniami – mówi ekspert marketingu, Juliusz Korwin.
Aplikacje mobilne opanowują dziś każdą sferę naszego życia. W sporcie są szczególnie przydatne. Wprowadzając parametry swojego ciała w kilka chwil możemy wygenerować odpowiedni dla siebie plan treningowy czy dietetyczne menu. W czasie samej aktywności także korzystamy z telefonu, bo aplikacja może np. liczyć spalone kalorie. Popularnym gadżetem wykorzystywanym przy uprawianiu sportu jest smartwatch. Dzięki inteligentnemu zegarkowi możemy na bieżąco kontrolować przebyty dystans, puls lub nawet siłę, z jaką uderzamy w piłkę. – To modny gadżet, ale jednak wciąż mniej popularny niż smartfon. Większość osób to właśnie telefon wykorzystuje do ulepszania swojego treningu, choćby w najprostszy sposób – słuchając z niego muzyki. Dla wielu osób energetyczne rytmy płynące ze słuchawek są bowiem warunkiem dobrego treningu. Przy tak intensywnym użytkowaniu smartfona, często problemem staje się rozładowana bateria – zauważa Juliusz Korwin. Naprzeciw temu wychodzi Powermat, który oferuje ładowanie bezprzewodowe w przestrzeni publicznej. Wystarczy zainstalować darmową aplikację Powermat, która doprowadzi nas do najbliższego klubu fitness z matami ładującymi. Tam będziemy mogli oddać się sportowemu szaleństwu, a nasz telefon w tym czasie doładuje się energią. Za pośrednictwem wspomnianej aplikacji dostaniemy także spersonalizowaną ofertę promocyjną.
– To wartość dodana, skierowana do klientów, którzy od klubu fitness oczekują więcej, niż tylko możliwości efektywnego pracowania nad sylwetką. W tych, które będą wyposażone w system Powermat klient otrzyma nie tylko możliwość naładowania smartfona, ale także ofertę promocyjną skomponowaną specjalnie dla niego, np. zniżkę na masaż sportowy czy specjalistyczne zabiegi. Dzięki temu właściciele klubów fitness mogą budować stałe relacje ze swoimi klientami – mówi Korwin.
Ponieważ współczesny młody człowiek, czyli potencjalny klient klubu fitness nie rozstaje się ze swoim telefonem to właśnie tą drogą powinien dziś docierać do niego skuteczny przekaz marketingowy. Powermat oferuje przedsiębiorcom stały kontakt z ich klientami poprzez szereg narzędzi marketingowych, które oferuje to mobilne rozwiązanie. Aplikacja PowerFinder da swojemu użytkownikowi znać za każdym razem, gdy ten znajdzie się w pobliżu klubu. Promocje, zniżki i inne benefity będą dodatkową zachętą, by odwiedzić właśnie wskazany klub fitness. – Wdrożenie systemu Powermat zyskało bardzo dobry odbiór w restauracjach i miejscach rozrywki – opowiada dyrektor ds. Marketingu Powermat Polska – kluby fitness to kolejne obiekty, w których chcemy być obecni, ponieważ to opłaci się wszystkim – i przedsiębiorcom i ich klientom, dla których problem rozładowującej się baterii po prostu przestanie istnieć.
Wejdź teraz na: www.igortreneronline.pl i wygraj 10.000 złotych! Chcesz wyglądać seksownie i atrakcyjnie? Chcesz cieszyć się wspaniała sylwetką? Chcesz pokazać wszystkim, że możesz się zmienić? Wejdź teraz na stronę najlepszego trenera w Polsce: www.igortreneronline.pl Innowacyjne metody treningowe, nowoczesne plany żywieniowe, fachowa suplementacja. Dzięki nim zmiany zachodzą ekstremalnie szybko! Wejdź teraz na stronę najlepszego trenera w Polsce: www.igortreneronline.pl I zmień się nawet w ciągu jednego tygodnia! Pozbądź się tłuszczu na zawsze, zbuduj piękna smukłą sylwetkę lub wspaniałe muskularne ciało! Wejdź teraz na: www.igortreneronline.pl i wygraj 10.000 złotych! https://zapodaj.net/3b1d280fcd849.png.html
Zgłoś nadużycie-Wejdź teraz na: www.igortreneronline.pl i wygraj 10.000 złotych! Chcesz wyglądać seksownie i atrakcyjnie? Chcesz cieszyć się wspaniała sylwetką? Chcesz pokazać wszystkim, że możesz się zmienić? Wejdź teraz na stronę najlepszego trenera w Polsce: www.igortreneronline.pl Innowacyjne metody treningowe, nowoczesne plany żywieniowe, fachowa suplementacja. Dzięki nim zmiany zachodzą ekstremalnie szybko! Wejdź teraz na stronę najlepszego trenera w Polsce: www.igortreneronline.pl I zmień się nawet w ciągu jednego tygodnia! Pozbądź się tłuszczu na zawsze, zbuduj piękna smukłą sylwetkę lub wspaniałe muskularne ciało! Wejdź teraz na: www.igortreneronline.pl i wygraj 10.000 złotych! https://zapodaj.net/3b1d280fcd849.png.html
Zgłoś nadużycie-Chcesz wyglądać seksownie i atrakcyjnie? Chcesz cieszyć się wspaniała sylwetką? Chcesz pokazać wszystkim, że możesz się zmienić? Wejdź teraz na stronę najlepszego trenera w Polsce: www.igortreneronline.pl
Zgłoś nadużycie-Dobry trener to podstawa, polecam najlepszego - www.igortreneronline.pl
Zgłoś nadużycie-FIT.PL
Redakcja Współpraca
Reklama
Redakcja Współpraca
Dla prasy Partnerzy
Prywatność
Polityka prywatności
Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl
Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.
Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).
W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.
Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.
Przetwarzamy te dane w celach, aby:
Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.
Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.
Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.
Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.