Trevor Brennan - Jatomi Fitness Challenge to promocja zdrowego stylu życia

Z Trevorem Brennan, CEO Jatomi Fitness Polska rozmawiamy o Jatomi Fitness Challenge, pierwszym w Polsce live fitness fhow, które polega na rywalizacji zawodowych sportowców z youtuberami
2017-05-25 00:00
Udostępnij
Trevor Brennan - Jatomi Fitness Challenge to promocja zdrowego stylu życia

Skąd pomysł na zorganizowanie Jatomi Fitness Challenge, pierwszego w Polsce live fitness show?

Pomysł narodził się przy okazji pracy nad Jatomi Champions – programem wsparcia treningowego dla młodych sportowców. Tworząc pierwszy w Polsce Live Fitness Show chcieliśmy przede wszystkim dać naszym podopiecznym możliwość sprawdzenia się i zaprezentowania (zarówno siebie, jak i uprawianych dyscyplin) przed szeroką publicznością. Aby zwiększyć atrakcyjność akcji zaprosiliśmy do współpracy internetowe gwiazdy sportu. Obie strony z chęcią podjęły wyzwanie.

Zależało nam także na pokazaniu, jak ważny jest zdrowy tryb życia i ile może przynieść korzyści – przede wszystkim pomaga przezwyciężać własne słabości i ograniczenia.

Dlaczego w wyzwaniu postanowiliście postawić na rywalizację internetowych trenerów fitness z gwiazdami sportu?

Postawiliśmy na różnorodność. W rywalizacji biorą udział osoby z różnych dyscyplin, w różnym wieku, trenujące w różnych warunkach i stawiające nacisk na odmienne elementy treningu. Chcieliśmy pokazać, że niezależnie od dyscypliny, znajdą oni dla siebie miejsce w klubach Jatomi. Dodatkowo, dzięki zaangażowaniu gwiazd, mieliśmy szansę dotrzeć z informacją o Jatomi Champions do szerokiej grupy odbiorców, dla których udział w programie może być szansą na realizację sportowych marzeń.

Jesteście po pierwszym evencie. Jak oceniacie zainteresowanie nim?

Zainteresowanie eventem w Warszawie przeszło nasze najśmielsze oczekiwania: relację na żywo oglądało ponad 200 tys. osób! Nie brakowało również chętnych na oglądanie pojedynku bezpośrednio w Złotych Tarasach. Zainteresowanie było tak duże, że postanowiliśmy ogłosić w klubie „open day” – tak, aby wszyscy fani obu zawodników oraz wielbiciele Fit Lovers mieli szansę spotkać się z nimi, poprosić o autograf, zrobić zdjęcia. Tak samo było w Krakowie, gdzie dzięki otwartemu wejściu uczestnicy pojedynku i prowadzący mogli spotkać się z fanami.

Czy remisowe wyniki rywalizacji w Warszawie i Krakowie zaskoczyły Was?

I tak i nie. Wiedzieliśmy, że szanse są wyrównane, bo specjalnie dobieraliśmy zawodników w taki sposób, aby do końca nie było wiadomo, kto i w jakiej konkurencji okaże się lepszy. Największym zaskoczeniem była dla nas ostatnia, decydująca konkurencja, podczas której zarówno w Warszawie jak i Krakowie, panowie wykonali ostatecznie całościowo tyle samo serii składających się z trzech różnych ćwiczeń.

Czego możemy spodziewać się w kolejnych odsłonach eventu?

Przede wszystkim wielkich emocji :) Przed nami jeszcze odsłona akcji we Wrocławiu 24 maja i zamknięcie całego cyklu w Gdyni 31 maja. Możemy już zdradzić, że do dolnośląskiej rywalizacji, w której zadebiutuje zupełnie inny zestaw ćwiczeń, stanie Jacek Gadzinowski – prawdopodobnie najbardziej ekstremalny marketingowiec w Polsce – oraz Kuba Baron, karateka, najbardziej rozpoznawalny uczestnik programu Jatomi Champions – nasz ambasador i bohater konferencji inaugurującej program.


Czy tego typu wydarzenia w Polsce są potrzebne? Czy to dobry sposób żeby zmotywować ludzi do aktywności fizycznej?

Wierzymy w to, że każda forma zachęcenia ludzi do fizycznej aktywności i pokonywania własnych słabości jest ważna. Zdajemy sobie sprawę, że dzięki zaangażowaniu do akcji nowoczesnych kanałów social media, o całej inicjatywie dowiedzą się także młodzi ludzie, w których rozwoju aktywność fizyczna jest niezwykle istotna. Z naszym komunikatem chcemy iść jeszcze dalej: mówić nie tylko o programie Jatomi Champions, ale także o szeroko pojętym zdrowym stylu życia i treningach dopasowanych do indywidualnych potrzeb i możliwości. Wsparciem w dążeniu do osiągnięcia pożądanych efektów jest właśnie sieć Jatomi.

Czy organizacja tego typu wydarzeń przez klub Jatomi, to dobra promocja dla klubu, która zwiększy frekwencję klubowiczów?

Liczymy na to, że dzięki akcji, która pokazuje także warunki treningowe w naszych klubach nasza „Jatomi family” jeszcze się powiększy o prawdziwych pasjonatów fitnessu, ale także o osoby, które dopiero zaczynają swoją przygodę ze sportem.

Czy planujecie zorganizować taki challenge, ale nie w internecie, ale na żywo?

Wyzwania odbywają się na żywo – jak już wspomniałem, na czas wydarzeń nasze kluby stoją otworem przed wszystkimi zainteresowanymi widzami. Ci, którzy nie mogą oglądać pojedynku w klubie, mogą kibicować uczestnikom na Facebooku.

Niewykluczone, że cała inicjatywa – łącznie z programem Jatomi Champions – zostanie zaadaptowana na inne rynki, na których działamy. Trzymamy kciuki, żeby tak się stało, bo wiemy, że sport łączy ludzi!

Trevor Brennan - CEO Jatomi Fitness Polska

Trevor ma 18-letnie doświadczenie w branży fitness w Europie oraz Azji. Mieszkał już w dziesięciu krajach, a pracował w siedemnastu. Podczas pracy jako Group Sales Manager w Holmes Place, Vice President w Celebrity Fitness oraz współpracy z Fitness First w Anglii miał możliwość rozwijania swoich umiejętności przywódczych oraz kompetencji strategicznych oraz decyzyjnych. W swojej karierze otworzył już ponad 100 klubów fitness oraz przeprowadził liczne restrukturyzacje oraz projekty repozycjonowania marki. Trevor Brennan pełni funkcję CEO w Jatomi Fitness od kwietnia 2016 roku.