Dla wielu ludzi fitness jest nudnym i monotonnym obowiązkiem czy też koniecznością przy zrzucaniu zbędnych kilogramów. Dzięki współpracy Reebok, jednej z czołowych marek w dziedzinie fitness, oraz CrossFit – rewolucyjnego treningu wytrzymałościowo-siłowego, zmieni się sposób, w jaki ludzie na całym świecie doświadczają, postrzegają oraz definiują fitness i trening  
fit.pl
2012-04-05 00:00
Udostępnij
CrossFit wkracza do Polski
Współpraca marki Reebok i CrossFit to kooperacja dwóch partnerów, zaangażowanych  w fitness i promowanie nowego podejścia do tej dziedziny sportu. W ramach współpracy Reebok został głównym sponsorem zawodów CrossFit Games – pierwszych zawodów na świecie, których celem jest wyłonienie ludzi o najlepszej sprawności fizycznej. Wprowadzone zostaną również na całym świecie „boxy” Reebok|CrossFit, czyli specjalne siłownie do treningu CrossFit. Reebok przygotował również specjalną kolekcję obuwia i odzieży sportowej dedykowaną treningowi Reebok CrossFit.

„Każdy wie, że fitness jest ważny, jednak nie każdy chce ćwiczyć. Tym bardziej, że do tej pory nie było to zajęcie zbyt przyjemne, które można uprawiać dla czystej przyjemności”. – mówi Chris Froio, Reebok Global Head of Fitness, a jednocześnie członek drużyny Reebok CrossFit One, która uplasowała się na 14 miejscu w zawodach CrossFit Northeast Regional Games.

„W naszej współpracy nie chodzi tylko  o stworzenie kolekcji nowoczesnej odzieży i obuwia sportowego czy sponsorowanie mistrzostw CrossFit Games. Wierzymy w Reebok CrossFit, gdyż dzięki niemu trening staje się świetną zabawą, a ludzie na całym świecie naprawdę chcą ćwiczyć, ponieważ sprawia im to frajdę. Dlaczego? CrossFit to unikalne połączenie współzawodnictwa, pracy zespołowej i poczucia wspólnoty. Nasz program współpracy  z CrossFit idealnie wpisuje się w strategię marki Reebok, która dokłada wszelkich starań, aby fitness  i trening stał się dobrą zabawą i przyczyniał się do poprawy ogólnej kondycji oraz sprawności fizycznej”.  – dodaje Chris Froio.

Greg Glassman, współtwórca CrossFit, wyjaśnia „Naszym celem jest zmiana świata poprzez fitness, dlatego naturalnym krokiem była współpraca z marką Reebok, której korzenie sięgają fitnessu. Zaangażowanie marki Reebok w fitness i trening widać w każdym jej działaniu, począwszy od produktów, które tworzy poprzez sposób, w jaki pracownicy Reebok przyjęli CrossFit jako część swojej kultury organizacyjnej. Razem intensywnie pracujemy nad tym, aby świat odkrył fitness na nowo”.

www.fit.pl