fit.pl mobile logo


CrossFit wkracza do Polski

Dla wielu ludzi fitness jest nudnym i monotonnym obowiązkiem czy też koniecznością przy zrzucaniu zbędnych kilogramów. Dzięki współpracy Reebok, jednej z czołowych marek w dziedzinie fitness, oraz CrossFit – rewolucyjnego treningu wytrzymałościowo-siłowego, zmieni się sposób, w jaki ludzie na całym świecie doświadczają, postrzegają oraz definiują fitness i trening  
Współpraca marki Reebok i CrossFit to kooperacja dwóch partnerów, zaangażowanych  w fitness i promowanie nowego podejścia do tej dziedziny sportu. W ramach współpracy Reebok został głównym sponsorem zawodów CrossFit Games – pierwszych zawodów na świecie, których celem jest wyłonienie ludzi o najlepszej sprawności fizycznej. Wprowadzone zostaną również na całym świecie „boxy” Reebok|CrossFit, czyli specjalne siłownie do treningu CrossFit. Reebok przygotował również specjalną kolekcję obuwia i odzieży sportowej dedykowaną treningowi Reebok CrossFit.

„Każdy wie, że fitness jest ważny, jednak nie każdy chce ćwiczyć. Tym bardziej, że do tej pory nie było to zajęcie zbyt przyjemne, które można uprawiać dla czystej przyjemności”. – mówi Chris Froio, Reebok Global Head of Fitness, a jednocześnie członek drużyny Reebok CrossFit One, która uplasowała się na 14 miejscu w zawodach CrossFit Northeast Regional Games.

„W naszej współpracy nie chodzi tylko  o stworzenie kolekcji nowoczesnej odzieży i obuwia sportowego czy sponsorowanie mistrzostw CrossFit Games. Wierzymy w Reebok CrossFit, gdyż dzięki niemu trening staje się świetną zabawą, a ludzie na całym świecie naprawdę chcą ćwiczyć, ponieważ sprawia im to frajdę. Dlaczego? CrossFit to unikalne połączenie współzawodnictwa, pracy zespołowej i poczucia wspólnoty. Nasz program współpracy  z CrossFit idealnie wpisuje się w strategię marki Reebok, która dokłada wszelkich starań, aby fitness  i trening stał się dobrą zabawą i przyczyniał się do poprawy ogólnej kondycji oraz sprawności fizycznej”.  – dodaje Chris Froio.

Greg Glassman, współtwórca CrossFit, wyjaśnia „Naszym celem jest zmiana świata poprzez fitness, dlatego naturalnym krokiem była współpraca z marką Reebok, której korzenie sięgają fitnessu. Zaangażowanie marki Reebok w fitness i trening widać w każdym jej działaniu, począwszy od produktów, które tworzy poprzez sposób, w jaki pracownicy Reebok przyjęli CrossFit jako część swojej kultury organizacyjnej. Razem intensywnie pracujemy nad tym, aby świat odkrył fitness na nowo”.

www.fit.pl

 


PODZIEL SIĘ Z INNYMI

Napisz komentarz...
Zaloguj przez Facebooka

Prywatność
Polityka prywatności 

Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl

RODO

Szanowny Czytelniku!

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.

Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.

Zgadzam się
Nie teraz
fit.pl profil na Facebooku
fit.pl kanał na Youtube
Forum dyskusyjne fit.pl