fit.pl mobile logo

Czy on jest tym jedynym?

Zakochałaś się w czasie wakacji i zastanawiasz się czy wasz romans ma szanse na dłuższą znajomość? A może jesteście już ze sobą jakiś czas, jest wam dobrze i zastanawiasz się czy to ten jedyny? Oto dziesięć sygnałów, które stanowią pewną podpowiedź, czy rzeczywiście z tym człowiekiem mogłabyś spędzić życie
jedyny facet1. Akceptujesz go i ufasz mu
– Mimo że nikt nie jest doskonały, kobiety często dokładają wszelkich starań by zmienić swojego mężczyznę wedle własnych upodobań. Jeżeli tego nie robisz, jeżeli akceptujesz jego wady i przyjmujesz ze spokojem, że jest jaki jest – macie szansę na poważny związek!

2. On akceptuje cię taką, jaką jesteś
– rano, potarganą, nieumalowaną, z PMS-sem, na zakupowych szaleństwach, zaczytaną w najnowszym bestsellerze, albo pochłoniętą oglądaniem kolejnego odcinka „Trinni & Suzanne”. Jeżeli on widzi i akceptuje cię w pełni naturalną, jeżeli podobasz mu się taka, jaka jesteś a nie dopiero „zrobiona na bóstwo”, to znaczy, że ten mężczyzna żywi do ciebie poważne uczucie. Jeszcze jedna uwaga – daj mu się poznać od takiej zwykłej, naturalnej strony!

3. Wspólne wartości
– Nie chodzi o to, żebyście lubili zawsze to samo i we wszystkim się zgadzali, a o to, byście wyznawali wspólne wartości. Badania zrealizowane przez PBS DGA w 2006 roku wymienia ranking najważniejszych wartości życiowych Polaków: rodzina (51%), uczciwe życie (16%), miłość, przyjaźń (14%), spokojne życie bez kłopotów (8%), wiara (7%), praca, kariera, pieniądze (3%), robienie czegoś dla innych (2%).

4. Ma pracę
– Cóż, miłość miłością, a życie życiem i nie chodzi tutaj o materialistyczne podejście do życia, po prostu nie przeskoczysz ewolucji. Mężczyźni, którzy potrafią zapewnić partnerce byt (i wspólnemu potomstwu) są uważani za bardziej atrakcyjnych. Poczucie bezpieczeństwa odgrywa tutaj bardzo ważną rolę. Jeżeli on ciągle szuka „odpowiedniej” pracy, a przy tym jest szalenie „ambitny” i wielu pracodawców „nie dorasta mu do pięt” - pożegnaj tego pana oszczędzając sobie frustracji w przyszłości, kiedy to utrzymanie i prowadzenie domu i dostarczanie rozrywek mężczyźnie stworzonemu do „wyższych celów” będzie dla ciebie uciążliwą codziennością.

5. Twoi znajomi i rodzina go akceptują
– Czasem zaślepione miłością widzimy jedynie przez różowe okulary. Dobrze jest przyjrzeć się naszym przyjaciołom i rodzinie – co sądzą o naszym wybranku? Pamiętajmy, że prawdziwych przyjaciół cechuje troska o nasze dobro oraz większy obiektywizm, dlatego mogą widzieć coś, czego my nie widzimy sterowane hormonami namiętności...

6. Potraficie się razem śmiać

– Śmiech fantastycznie działa na samopoczucie i organizm. Dowiedziono także, że kobiety śmieją się częściej w towarzystwie atrakcyjnych mężczyzn. Jeżeli zatem potraficie razem się śmiać, rozśmieszyć nawzajem i czujecie się w swoim towarzystwie swobodnie – jest bardzo dobrze!

7. Lubisz jego znajomych i rodziców

– Po 20-stym roku życia zazwyczaj ostrożnie i mądrze dobieramy sobie przyjaciół. To jakich twój mężczyzna ma przyjaciół wiele powie ci o nim samym. I cóż, jeżeli lubisz to towarzystwo, to dobrze, a jeżeli nie.... sama znasz odpowiedź! Podobnie z rodziną – pamiętaj, że najwięcej wzorców bierzemy z domu rodzinnego. Popatrz kim są jego rodzice, jak się zachowują, jak się odnoszą w stosunku do siebie.

8. Umiecie się kłócić

– Czasem, żeby nauczyć się konstruktywnie „kłócić” trzeba lat nauki i terapii dla par. Jednakże już teraz, na początku związku możesz zaobserwować w jaki sposób wyglądają wasze kłótnie. Im mniej w tym wyzwisk, wyciągania przeszłości, ubliżeń, gorzkich słów – tym lepiej.

9. Umie ciebie słuchać

– Dobra komukacja w związku to podstawa. Jeżeli możesz mu powiedzieć o swoich wątpliwościach, planach, marzeniach, celach, opowiadać o bieżących sprawach i o „wielkich rzeczach”, a on cię potrafi wysłuchać i jest dla ciebie wsparciem – jesteście na dobrej drodze. Pamiętaj także, aby nauczyć się słuchać jego.

10. Masz przeczucie

– Przeczucie to może być wszystko czego potrzebujesz, przynajmniej tak twierdzą badacze z University College w Londynie, którzy stosowali rezonans magnetyczny do badania mózgu zakochanych. Czasem nasza intuicja emocjonalna, wie lepiej...


źródła: style.uk.msn.com; pbsdga.pl ; shine.yahoo.com

Beata Mąkolska

www.wellness.fit.pl
 


PODZIEL SIĘ Z INNYMI

Napisz komentarz...
Zaloguj przez Facebooka

Prywatność
Polityka prywatności 

Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl

RODO

Szanowny Czytelniku!

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.

Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.

Zgadzam się
Nie teraz
fit.pl profil na Facebooku
fit.pl kanał na Youtube
Forum dyskusyjne fit.pl