fit.pl mobile logo

Ruszyła IV edycja konkursu „Mama w pracy”!

Kolejna edycja konkursu „Mama w pracy” – organizowanego przez Fundację Świętego Mikołaja wspólnie z Rzeczpospolitą oraz instytutem badawczym MillwardBrown SMG/KRC – już się rozpoczęła!  
mama w pracy logoPrzedsiębiorstwa, które w wyznaczonym terminie zgłoszą się do plebiscytu, będą mogły ubiegać się o tytuł laureata konkursu oraz przez rok posługiwać się znakiem Mama w pracy. Ankiety zgłoszeniowe można przesyłać do 28 lutego 2011 roku.

Celem kampanii społecznej – prowadzonej przez Fundację Świętego Mikołaja od 2007 roku – jest zwrócenie uwagi na trudności Polek w łączeniu macierzyństwa z pracą zawodową oraz poprawienie standardów zatrudniania kobiet.

Problemy w pracy z powodu zajścia w ciążę, odkładanie decyzji o urodzeniu dziecka z obawy przed zwolnieniem, pogorszenie warunków pracy po powrocie z urlopu macierzyńskiego to najczęstsze problemy, z którymi muszą zmierzyć się aktywne zawodowo kobiety w Polsce.

Tegoroczna edycja konkursu rozpoczęła się 18 października, a przedsiębiorstwa chętne do wzięcia udziału  mogą zgłaszać swój udział do 28 lutego 2011 roku. Plebiscyt obejmuje trzy kategorie firm: małe (poniżej 50 pracowników), średnie (od 50 do 500 zatrudnionych) oraz duże (ponad 500 pracowników). W pierwszym przypadku niezbędne jest wypełnienie internetowej ankiety przez co najmniej 10 pracownic, w drugim – przez minimum 30 zatrudnionych kobiet, a w trzecim – przez 100.

Wyniki ankiet (wypełnianych przez kobiety anonimowo) zostaną zebrane w raport, który każda z uczestniczących firm otrzyma od Fundacji na zakończenie kampanii. Stanowi on informację zwrotną dla pracodawców, jak ich firmy postrzegane są przez pracujące tam kobiety.

„Bardzo cieszy nas fakt, że konkurs „Mama w pracy” z roku na rok zyskuje coraz większą popularność zarówno wśród pracowników, jak i pracodawców. Fundacja Świętego Mikołaja od lat wspiera kobiety w kwestii łączenia macierzyństwa z aktywną pracą zawodową. Przede wszystkim chcemy zwrócić uwagę na ten, bardzo ważny aspekt życia każdej kobiety oraz przekonać pracodawców, że warto wprowadzać rozwiązania, dzięki którym zdecydowanie poprawi się sytuację matek na rynku pracy.

Kolejne edycje konkursu są znakomitym źródłem informacji dla uczestników na temat nastawienia i oczekiwań kobiet w ich miejscu zatrudnienia. Zapraszamy wszystkich do udziału w konkursie. Można tylko zyskać!” – mówi Karolina Błaszczyk, koordynatorka projektu z Fundacji Świętego Mikołaja.

Plebiscyt „Mama w pracy” z roku na rok cieszy się coraz większym zainteresowaniem. Do Kapituły IV edycji konkursu zaproszono nowych członków: Panią Iwonę Srokę – Prezesa Krajowego Depozytu Papierów Wartościowych oraz Pana Radosława Mleczko – Podsekretarza Stanu w Ministerstwie Pracy i Polityki Społecznej. Dołączyli oni do dotychczasowych członków Kapituły, którymi są: Piotr Gabryel – zastępca redaktora naczelnego „Rzeczpospolitej”, Mirosława Grabowska – socjolog, wykładowca Uniwersytetu Warszawskiego, Paulina Smaszcz-Kurzajewska, Ks. Marcin Brzeziński z Caritas Polska oraz Karolina Błaszczyk z Fundacji Świętego Mikołaja.

www.fit.pl
 


PODZIEL SIĘ Z INNYMI

Napisz komentarz...
Zaloguj przez Facebooka

Prywatność
Polityka prywatności 

Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl

RODO

Szanowny Czytelniku!

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.

Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.

Zgadzam się
Nie teraz
fit.pl profil na Facebooku
fit.pl kanał na Youtube
Forum dyskusyjne fit.pl