fit.pl mobile logo

Fitness online z rekordową wartością!

Fitness w domu był jednym z najszybciej rozwijających się trendów fitness w 2021 roku, podczas gdy liczba członków siłowni drastycznie spadła. Aby zrozumieć i podkreślić drastyczny wzrost i wpływ, jaki fitness online ma na branżę fitness, zbadano, przeanalizowano i zestawiono ponad 40 statystyk dotyczących fitnessu online, w tym streamingu na żywo, nagrań i rozwiązań fitness na żądanie.

Najważniejsze statystyki z sektora fitness online:

  • W 2021 roku wartość globalnej branży fitness online osiągnęła 10,71 mld dolarów
  • Branża wzrosła o 77,33% od szacowanej wartości 6,04 mld dolarów w 2019 r.
  • Przewiduje się, że do 2027 roku wartość branży fitness online przekroczy 59 miliardów dolarów, a tempo wzrostu wyniesie od 30,0% do 33,1% rocznie
  • Od 2017 r. wydatki na fitness na żądanie wzrosły o 128%, podczas gdy wydatki na tradycyjne siłownie wzrosły zaledwie o 6%
  • Ze względu na popyt na zindywidualizowane i coraz bardziej niszowe zajęcia fitness, oczekuje się, że do 2026 r. rynek streamingu na żywo będzie rósł o 35% rocznie
  • 72% aktywnych dorosłych Amerykanów ćwiczy tyle samo (56%) lub więcej (16%) dzięki filmikom fitness online w porównaniu z poziomem sprzed pandemii

Wpływ pandemii na branżę fitness online

  • Zmiany w zachowaniu użytkowników: transmisje na żywo vs fitness na żądanie
  • 72% badanych konsumentów twierdzi, że preferuje elastyczność fitnessu online, aby móc dołączyć do zajęć, kiedy tylko chcą, i uciec od normalnej metody “członkostwa w siłowni”, w której musieli ćwiczyć w godzinach pracy siłowni i często w czasie największego ruchu [2020].
  • Badanie przeprowadzone w USA na 2 000 Amerykanów: 75% stwierdziło, że łatwiej jest utrzymać formę w domu [2021].
  • 72% dorosłych Amerykanów ćwiczyło tyle samo (56%) lub więcej (16%), korzystając z internetowych filmów fitness, w porównaniu z poziomem sprzed pandemii [2020].
  • Od czasu pandemii 75% aktywnych osób dorosłych korzystało ze strumieniowych treningów na żywo, a 70% z filmów na żądanie w celu wsparcia swojego reżimu ćwiczeń [2021].
  • Od marca do sierpnia 2020 r. liczba minut spędzonych na strumieniowym przesyłaniu na żywo treści dotyczących zdrowia i fitnessu wzrosła o 1300%.
  • Liczba użytkowników aplikacji Mindbody wykorzystujących wideo do swoich treningów wzrosła o 177% przed i po wprowadzeniu Covid (z 26% do 74%) [2020].

Adaptacja fitnessu online przez siłownie

Tradycyjne siłownie, kluby zdrowia i studia fitness nadal przyjmują model hybrydowy z rozwiązaniami fitness na miejscu i online. 75% osób korzystających z wirtualnego fitnessu uczęszcza również na zajęcia stacjonarne.
Siłownie i studia, które oferują wirtualne treningi, zwiększają frekwencję na zajęciach stacjonarnych o 12%.
Ponad połowa użytkowników fitnessu online chodzi na siłownię 3x w tygodniu i spędza na niej średnio więcej czasu niż inni członkowie klubu. 72% właścicieli klubów fitness stworzyło i zaczęło oferować usługę streamingu na żądanie lub na żywo, co stanowi wzrost o 25% od 2019 r. [2021].

Dlaczego fitness online jest coraz popularniejszy

W 2019 roku 57% światowej populacji było aktywnymi użytkownikami Internetu, rynek był przygotowany na powszechne przyjęcie rozwiązań fitness online jeszcze przed pandemią. Wiele siłowni i studiów zapewnia dostęp do zajęć transmitowanych na żywo i treści na żądanie, aby lepiej wspierać swoich klientów.
Dwie interesujące korzyści płynące z fitnessu online to:

Podczas treningu grupowego (w cztery oczy lub transmitowanego na żywo) ludzie pokonują na rowerze średnio 21% dystansu więcej i ćwiczą o 10% dłużej [2020].
Osoby, które korzystają z treningów na żywo lub na żądanie, ćwiczą średnio o 20% więcej miesięcznie niż w poprzednim roku [2021].

Najpopularniejsze rezerwacje zajęć

Analizując podział wirtualnych rezerwacji użytkowników MindBody, stwierdzono, że najpopularniejsze zajęcia to:

Joga (32%)
HIIT (15,6%)
Pilates (8,3%)
Barre (7,9%)

PODZIEL SIĘ Z INNYMI

Napisz komentarz...
Zaloguj przez Facebooka

Prywatność
Polityka prywatności 

Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl

RODO

Szanowny Czytelniku!

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.

Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.

Zgadzam się
Nie teraz
fit.pl profil na Facebooku
fit.pl kanał na Youtube
Forum dyskusyjne fit.pl