fit.pl mobile logo

Czy jesienią musimy przybierać na wadze? Bądź fit jesienną porą!

Nadeszła jesień, a w raz z nią skończył się sezon na kuse spódniczki oraz błogie plażowanie w świetle słońca. Wraz z końcem lata zmalała też nasza motywacja do utrzymywania wagi. Odchudzaniu nie sprzyjają chłodne i ponure dni, a także ograniczenie ilości świeżych owoców i warzyw. Są jednak sposoby na to, aby uniknąć przybierania na wadze, które często dopada nas jesienią i zimą.

Wykorzystuj w kuchni dary jesieni

Zimne, deszczowe dni to nie powód, aby opierać swoje menu na ciężkich i tłustych potrawach. Jesienią wciąż możemy korzystać z sezonowych owoców i warzyw, takich jak brokuł, kalafior, kapusta, burak, brukselka, śliwki, jabłka czy gruszki. A to tylko część całkiem pokaźnej listy. Prawdziwym skarbem są również mrożonki, które zachowują większość cennych wartości odżywczych, a z których możemy korzystać przez cały rok.

Dobrym pomysłem jest również hodowanie na parapecie natki pietruszki, rzeżuchy i innych ziół. Jesień jest więc porą, gdy wciąż możemy dostarczać sobie wszystkich witamin i substancji mineralnych.

Zadbaj o odpowiednią dawkę ciepła

Jesienią nasze organizmy zaczynają potrzebować produktów o działaniu rozgrzewającym. Niestety właśnie wtedy sięgamy po potrawy ciężkostrawne, które odbijają się negatywnie na wadze. Możemy jednak dostarczyć sobie odpowiednią dawkę ciepła i energii w bardziej dietetyczny sposób. Kluczem do sukcesu są zupy krem, które nie tylko rozgrzewają, ale też są niskokaloryczne, lekkostrawne i stanowią bogactwo substancji odżywczych. Szczególnie smaczne są kremowe zupy z dyni, buraka i brokułów. Jesienią organizm zaczyna się przestawiać na tryb oszczędzania energii i gromadzenia tkanki tłuszczowej. Szczególnie ważne jest wówczas spożywanie 4-5 niewielkich posiłków w regularnych odcinkach czasu oraz gruntowne nawadnianie organizmu.

otylosc_1

 

Jesień – nie przestawaj być aktywna

Jesień to prawdziwy test dla naszej wytrwałości. Często zostajemy wtedy w domu i zamiast dawki ruchu wybieramy popołudniową drzemkę. Tymczasem jesienny park to idealne miejsce do spacerów lub biegania! Jeśli nie pada deszcz, możemy wsiąść na rower i wypuszczać się na krótkie wycieczki po okolicy.

Skuteczne odchudzanie

A gdy pogoda naprawdę nie sprzyja, ćwiczmy w domu, przy energetycznej muzyce. Jeśli zauważymy, że nasza waga niebezpiecznie wzrasta, możemy wspomóc się naturalnymi preparatami wspomagającymi odchudzanie i zwiększającymi metabolizm. Jednym z czołowych środków tego typu są tabletki na odchudzanie ThermaCut (Zobacz Stronę) obecnie jest to jeden ze skuteczniejszych środków dostępnych bez recepty.

Jeszcze niedawno jeżeli chodzi o leki na odchudzanie w Europie był bardzo skuteczny lek o nazwie Meridia, który był zachwalmy przez osoby, korzystające z tego leku, niestety obecnie lek ten nie jest sprzedawany w Polsce.

Utrzymanie jesienią stałej wagi bywa trudne, ale jest możliwe. Warto o to zadbać, aby podczas karnawałowych imprez cieszyć się szczupłą sylwetkę i z energią szaleć na sylwestrowy parkiecie.

Agnieszka Dec

PODZIEL SIĘ Z INNYMI

Napisz komentarz...
Zaloguj przez Facebooka
kaja.lung123

Dobry trener to podstawa, polecam najlepszego - https://www.igortreneronline.pl www.igortreneronline.pl

Zgłoś nadużycie-
weronika.zarek19

Dobry trener to podstawa, polecam najlepszego - www.igortreneronline.pl

Zgłoś nadużycie-
Monika Nowak

Kompletnie nie mam problemu z utrzymaniem formy jesienią, bo regularnie używam suplementacji iqgreen. Najważniejsze żeby zapewnić organizmowi odpowiednie wchłanianie makroskładników i przyśpieszenie metabolizmu.

Zgłoś nadużycie-

Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl

fit.pl profil na Facebooku
fit.pl kanał na Youtube
Forum dyskusyjne fit.pl