„Oczekuje się, że segment śledzenia aktywności odnotuje znaczny wzrost w nadchodzących latach, ponieważ odgrywa kluczową rolę w śledzeniu osobistych nawyków zdrowotnych i żywieniowych użytkownika, a także pomaga użytkownikowi schudnąć, sprawdzając jego aktywność”, mówi Pramod Borasi. Starszy analityk ds. badań w Allied Market Research.
Przyszłość aplikacji fitness
Allied Market Research twierdzi, że aplikacje fitness wykorzystują sztuczną inteligencję i uczenie maszynowe, aby zapewnić swoim klientom najbardziej spersonalizowany program. Aplikacje dostarczają również spersonalizowane wykresy diet, trenerów zdrowia i oferują procedury treningowe dla osób, które nie mają domowego sprzętu do ćwiczeń.
Co napędza rynek?
Niedawno opublikowany raport mówi, że chęć utrzymania zdrowego stylu życia wraz ze zwiększonym wykorzystaniem technologii, takich jak smartfony, tablety i urządzenia do noszenia, wpływa na wzrost rynku. Wraz z technologią, rosnąca świadomość chorób uzależnionych od diet pomogła w rozwoju rynku, mówi Allied Market Research.
Oto, co może ograniczyć rozwój aplikacji fitness
Chociaż Allied Market Research rysuje optymistyczny obraz przyszłości globalnego rynku aplikacji fitness, istnieją pewne czynniki, które mogą go spowolnić. Problemy techniczne w aplikacjach, koszt zakupów, obawy dotyczące bezpieczeństwa danych i przepisy mogą stwarzać pewne ograniczenia. Z drugiej strony, AMR twierdzi, że postęp technologiczny (jak sztuczna inteligencja) i piętrzące się choroby, takie jak nadciśnienie i otyłość, mogą oferować „opłacalne możliwości rozwoju rynku aplikacji fitness”.
Urządzenie, które dominuje na rynku aplikacji fitness i szum wokół urządzeń do noszenia
AMR wykazał, że smartfon zdominował rynek aplikacji fitness w 2020 roku, informując, że jest to bardziej przyjazna kosztowo alternatywa dla siłowni i obiektów fitness. Oczekuje się, że w najbliższej przyszłości urządzenia do noszenia znacznie się rozwiną, ponieważ konsumenci poszukują możliwości łączności oraz komunikacji w czasie rzeczywistym” między użytkownikiem a instruktorem fitness. AMR informuje, że umożliwia to zegarkom fitness dodawanie funkcji, takich jak muzyka.
Region, w którym będzie największe tempo wzrostu
Ameryka Północna zdominowała rynek fitness w 2020 roku i jest na dobrej drodze do osiągnięcia najwyższego tempa wzrostu, zwłaszcza że młodsze populacje korzystają z aplikacji fitness. Azja i Pacyfik również odnotują znaczny wzrost. Przyszły wzrost w regionie Azji i Pacyfiku wynika z rosnącego zastosowania analizy danych w fitness.
Czynnik COVID-19
Chociaż COVID stał się zagrożeniem dla większości firm, zwłaszcza siłowni , AMR przewiduje, że COVID-19 „będzie miał pozytywny wpływ na rozwój rynku aplikacji fitness”. Badanie wykazało, że konsumenci starali się poprawić swoje zdrowie i pomóc w zapobieganiu niekorzystnym skutkom choroby zakaźnej mimo lockdownu, a branża aplikacji dla zdrowia i fitnessu pobiła światowe rekordy w liczbie pobrań w marcu 2020 r.
FIT.PL
Redakcja Współpraca
Reklama
Redakcja Współpraca
Dla prasy Partnerzy
Prywatność
Polityka prywatności
Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl
Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.
Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).
W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.
Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.
Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.
Przetwarzamy te dane w celach, aby:
Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.
Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.
Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.
Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.