Nowe umowy i otwarcia klubów
Od stycznia do czerwca br. Xtreme Brands podpisała aż 70 nowych umów franczyzowych – w tym 64 dotyczące sieci klubów fitness Xtreme Fitness Gyms oraz 6 dla projektu Xtreme KiDS, promującego aktywność fizyczną wśród dzieci. W tym czasie zawarto również 49 umów najmu nowych lokalizacji. Efektem tych działań było otwarcie 15 nowych klubów w miastach takich jak Rzeszów, Tczew, Zgorzelec, Świebodzin, Działdowo czy Tomaszów Lubelski.
– Franczyzobiorcy to dla nas nie tylko partnerzy biznesowi, ale osoby, które razem z nami tworzą lokalne społeczności i budują wartość marki – podkreśla Filip Puchalski, Commercial Director Xtreme Brands.
Plany wyraźnie przekroczone
Początkowo Xtreme Brands planowało uruchomienie 65 nowych klubów Xtreme Fitness Gyms w całym 2025 roku. Prognozy wskazują dziś, że liczba ta przekroczy 70 lokalizacji, z czego kolejnych 15 otwarć planowanych jest na trzeci kwartał, a ponad 40 – na czwarty kwartał, w tym w największych miastach: Warszawie, Krakowie i Wrocławiu.
Równie ambitnie rozwija się koncept Xtreme KiDS, który zamiast zaplanowanych 10 otwarć do końca roku, ma szansę uruchomić aż 13 nowych lokalizacji – w tym 3 w trzecim kwartale i 10 w czwartym.
– Naszym celem jest stworzenie wiodącego ekosystemu fitness i edukacji ruchowej w Europie Środkowej. Stawiamy na stopniowy rozwój, oparty na realnych potrzebach lokalnych społeczności i mocnym partnerstwie z franczyzobiorcami – zaznacza James Cotton, CEO Xtreme Fitness Gyms i Xtreme KiDS.
Inwestycje w technologie i rozwój franczyzy
Xtreme Brands nie zwalnia tempa również w obszarze wsparcia dla partnerów biznesowych i rozwijania narzędzi, które pozwolą sieci skalować się jeszcze szybciej. W pierwszej połowie roku firma wdrożyła nowoczesny program wdrożeniowy dla franczyzobiorców, nowe systemy IT usprawniające codzienne zarządzanie klubami, a także cykle szkoleń i materiały komunikacyjne dla partnerów.
W drugiej połowie roku planowane są kolejne ważne inicjatywy, w tym:
-
premiera nowej wersji aplikacji mobilnej Xtreme,
-
rozwój programu wspierającego franczyzobiorców w jeszcze większym stopniu,
-
start kampanii „HiXstorie – moja droga do własnego klubu”,
-
oraz kolejne rozwiązania automatyzujące procesy operacyjne i marketingowe.
Dzięki dynamicznemu rozwojowi i szeroko zakrojonym inwestycjom, Xtreme Brands umacnia swoją pozycję jako jedna z najbardziej innowacyjnych i najszybciej rozwijających się sieci fitness w Polsce.