Dynamiczny rozwój Xtreme Brands w pierwszym półroczu 2025 roku

Pierwsze sześć miesięcy 2025 roku przyniosło wyjątkowo intensywny rozwój dla Xtreme Brands – właściciela sieci Xtreme Fitness Gyms oraz konceptu Xtreme KiDS. Firma nie tylko umocniła swoją pozycję lidera na rynku franczyzy fitness w Polsce, ale także znacząco przekroczyła swoje pierwotne plany.
Ilona WIlk
Wczoraj 09:38
Udostępnij
Dynamiczny rozwój Xtreme Brands w pierwszym półroczu 2025 roku
zdjęcie pochodzi z materiałów prasowych Xtreme Fitness Gyms

Nowe umowy i otwarcia klubów


Od stycznia do czerwca br. Xtreme Brands podpisała aż 70 nowych umów franczyzowych – w tym 64 dotyczące sieci klubów fitness Xtreme Fitness Gyms oraz 6 dla projektu Xtreme KiDS, promującego aktywność fizyczną wśród dzieci. W tym czasie zawarto również 49 umów najmu nowych lokalizacji. Efektem tych działań było otwarcie 15 nowych klubów w miastach takich jak Rzeszów, Tczew, Zgorzelec, Świebodzin, Działdowo czy Tomaszów Lubelski.

– Franczyzobiorcy to dla nas nie tylko partnerzy biznesowi, ale osoby, które razem z nami tworzą lokalne społeczności i budują wartość marki – podkreśla Filip Puchalski, Commercial Director Xtreme Brands.

Plany wyraźnie przekroczone


Początkowo Xtreme Brands planowało uruchomienie 65 nowych klubów Xtreme Fitness Gyms w całym 2025 roku. Prognozy wskazują dziś, że liczba ta przekroczy 70 lokalizacji, z czego kolejnych 15 otwarć planowanych jest na trzeci kwartał, a ponad 40 – na czwarty kwartał, w tym w największych miastach: Warszawie, Krakowie i Wrocławiu.

Równie ambitnie rozwija się koncept Xtreme KiDS, który zamiast zaplanowanych 10 otwarć do końca roku, ma szansę uruchomić aż 13 nowych lokalizacji – w tym 3 w trzecim kwartale i 10 w czwartym.

– Naszym celem jest stworzenie wiodącego ekosystemu fitness i edukacji ruchowej w Europie Środkowej. Stawiamy na stopniowy rozwój, oparty na realnych potrzebach lokalnych społeczności i mocnym partnerstwie z franczyzobiorcami – zaznacza James Cotton, CEO Xtreme Fitness Gyms i Xtreme KiDS.

Inwestycje w technologie i rozwój franczyzy


Xtreme Brands nie zwalnia tempa również w obszarze wsparcia dla partnerów biznesowych i rozwijania narzędzi, które pozwolą sieci skalować się jeszcze szybciej. W pierwszej połowie roku firma wdrożyła nowoczesny program wdrożeniowy dla franczyzobiorców, nowe systemy IT usprawniające codzienne zarządzanie klubami, a także cykle szkoleń i materiały komunikacyjne dla partnerów.

W drugiej połowie roku planowane są kolejne ważne inicjatywy, w tym:

  • premiera nowej wersji aplikacji mobilnej Xtreme,

  • rozwój programu wspierającego franczyzobiorców w jeszcze większym stopniu,

  • start kampanii „HiXstorie – moja droga do własnego klubu”,

  • oraz kolejne rozwiązania automatyzujące procesy operacyjne i marketingowe.

Dzięki dynamicznemu rozwojowi i szeroko zakrojonym inwestycjom, Xtreme Brands umacnia swoją pozycję jako jedna z najbardziej innowacyjnych i najszybciej rozwijających się sieci fitness w Polsce.