Organizatorzy przygotowali dla uczestników szereg atrakcji:
-
Badania wzroku, analizę kolorystyczną oraz doradztwo stylistów w doborze idealnych okularów od Medicover Optyk i OKKO.
-
Skan uśmiechu 3D oraz konsultacje z higienistką stomatologiczną w zakresie profilaktyki jamy ustnej od Medicover Stomatologia.
-
Pomiar składu ciała na wadze Tanita, porady dietetyków, suplementacja Medicover Vital, rozmowy o Programie Leczenia Otyłości oraz degustacja cateringu dietetycznego od MediDieta.
-
Konsultacje z trenerem personalnym z Well Fitness.
-
Atrakcyjne upominki od MediClub dla uczestników.
Jak podkreślają organizatorzy, wydarzenie przerosło oczekiwania pod względem frekwencji i zaangażowania gości. Pokazało, że współpraca różnych jednostek Grupy Medicover tworzy unikalną wartość, której nie da się skopiować.
– „Udowodniliśmy, że integracja świata digital z doświadczeniami offline jest kluczem do budowania relacji. Nasi Mediclubowicze oczekują komunikacji i interakcji w modelu cross‑channel, co przekłada się na większe zaangażowanie, lojalność i realną wartość biznesową dla organizacji” – podsumowują przedstawiciele MediClub.
Event w Well Fitness to dowód na to, że profilaktyka i zdrowy styl życia mogą iść w parze z edukacją, nowoczesnymi technologiami i doskonałą zabawą.