#NaMieścieMówią - Najnowsza kampania klubów fitness

Z początkiem listopada ruszyła kampania klubów fitness, której celem jest poinformowanie najbardziej wymagających klubowiczów, że od listopada w klubach Well Fitness w Łodzi, Fitness Platinium w Krakowie oraz Smart Gym na Śląsku można kupić członkostwo w wyjątkowo niskiej cenie. Działania promocyjne obejmą social media, kampanię outdoorową, influencer marketing oraz public relations – a wszystko to w ramach Black Month - kluby, które dołączyły do akcji wyprzedzają tym konkurencję, która dopiero szykuje się na weekendowe obniżki.
2023-11-06 00:00
Udostępnij
#NaMieścieMówią - Najnowsza kampania klubów fitness
#NaMieścieMówią to najnowsza kampania promocyjna klubów fitness, należących do Medicover, zaprojektowana przez agencję digitalową Tigers. Od początku listopada siłownie Well Fitness w Łodzi, Fitness Platinium w Krakowie oraz Smart Gym na Śląsku wprowadzają wyjątkową ofertę karnetową, która niewielkim kosztem daje szansę wypróbowania wszystkich możliwości treningowych w tych klubach.
 

-Nasze sieci są wyjątkowe i każda z nich wyróżnia się na lokalnym rynku w zdecydowany sposób, nie tylko dużą liczbą placówek. Siłownie Well Fitness to w zdecydowanej większości kluby czynne 24/7, co oznacza, że planujesz swoje treningi, kiedy masz na to czas i ochotę. Ponadto kluby Well Fitness są idealne dla początkujących. W ramach programu wprowadzającego Well Start, klubowicze otrzymują konsultację trenerską z analizą składu ciała i miesięczny kurs użytkowania wszystkich stref na siłowni w cenie karnetu – tak o szerokiej ofercie klubów mówi Marta Grabeus, marketing manager sieci klubów fitness.

2023_11_03_15_13_46_Promocja_Łódź_I_Well_Fitness.png
 

-Śląska sieć Smart Gym z kolei to m.in. specjalne strefy dla kobiet, strefy alternatywnej rozgrzewki, cinema cardio, gdzie można jednocześnie trenować i spalać kalorie przy największych filmowych hitach oraz duże powierzchnie klubów, które dają jeszcze więcej możliwości treningowych. W Krakowie natomiast klubów Fitness Platinium nie trzeba nikomu przedstawiać. Kluby te mają podobne usługi, które można spotkać w Smart Gym, a dodatkowo charakteryzują się unikalnymi zajęciami grupowymi (Row, Shaper czy Butt Factory). Do sieci Smart Platinium należą także 2 kluby XXL, które są unikatowe w skali kraju i ich ofertę naprawdę trudno przebić. Każda z naszych sieci różni się ofertą, ale łączy je możliwość wejścia z pakietem Medicover Sport. Sama forma kampanii #NaMieścieMówią jest dla nas naturalnym sposobem komunikacji z użytkownikami - z przymrużeniem oka - ale konkretnie i motywująco  – podkreśla Marta Grabeus.

2023_11_03_15_15_13_Siłownia_i_klub_fitness_Kraków_Siłownie_i_Kluby_Fitness_Platinium.png
Oferta Well Fitness, Fitness Platinium oraz Smart Gym będzie promowana przez lokalnych influencerów, na kanałach social media poszczególnych sieci oraz w formie kampanii outdoorowej. Banery, które pojawią się na ulicach Łodzi, Krakowa i Katowic będą oznaczone dużym hasłem #NaMieścieMówią i uzupełnione hasłami nawiązującymi do lokalnych zwyczajów, powiedzeń oraz obiektów, które kojarzy każdy mieszkaniec poszczególnych regionów.
 
I tak na przykład mieszkańcy Łodzi napotkają hasła takie jak „Po naszych treningach, przebiegniesz Piotrkowską w 5 minut”, „Twój brzuch będzie twardszy niż łódzkie kamienice” czy „Podnosimy Manufakturę jedną ręką”; mieszkańcy Krakowa znajdą na swoich ulicach banery o treści „Po naszych zajęciach bieg od Sukiennic do Kopca zajmuje tylko 5 minut”, „Smok Wawelski robi z nami formę na narty” i „Lepiej ćwiczyć na siłowni niż na polu”, a Ślązacy dowiedzą się, że „Mamy do wyboru więcej zajęć, niż jest okien w Superjednostce”, „Nasze hantle ważą tyle co Spodek” oraz „Nasze ciężary są cięższe niż śląski obiad”.
 
W kampanii, poza humorystycznym przekazem, ma wybrzmiewać także nowa oferta sieci siłowni, które zachęcają do zapisania się do nich w cenie 1 złoty za miesiąc do końca roku. Uzupełnieniem działań w social mediach, na nośnikach miejskich i w mediach będzie promocja kampanii przez lokalnych influencerów.