-
Task Shifting – przekierowywanie takich obowiązków jak podstawowe konsultacje czy kontynuacja wypisywania recept do zespołu pielęgniarskiego. Dzięki temu lekarze mogą skupić się na bardziej złożonych przypadkach, a pacjenci zyskują szybszy dostęp do opieki.
-
Autorskie narzędzie Control Tower, które służy efektywnemu zarządzaniu rozbudowanym zespołem i obsłudze ponad miliona pacjentów rocznie, optymalizując wszystkie procesy wirtualnej placówki.
-
System Work Flow Management, pozwalający przewidywać ruch pacjentów i układać optymalne grafiki, zapewniając jak najkrótszy czas oczekiwania.
Medicover od blisko 15 lat redefiniuje kształt modelu opieki nad pacjentem z uwzględnieniem e-rozwiązań. Od pionierskich kroków, takich jak zdalne opisy badań i czat z lekarzem POZ, po dzisiejszą kompleksową opiekę na odległość z udziałem blisko 1000 lekarzy, konsekwentnie wyznaczamy trendy i podnosimy standardy naszych usług. Rekordowe liczby zapytań i udzielonych porad, a także stale wdrażane innowacje, potwierdzają, że obrana strategia przynosi naszym pacjentom wymierne korzyści. Nieustannie inwestujemy więc w rozwój, czego dowodem jest koncepcja Telemedycyny 3.0 i plany dalszej migracji teleporad specjalistów. Naszym celem jest zwiększanie dostępności, optymalizacja procesów i zapewnienie pacjentom jak najwyższej jakości usług, w oparciu o innowacyjne technologie. Te działania są także wyrazem dbałości o naszych pracowników. Dzięki rozwojowi telemedycyny optymalizujemy ich pracę, która na co dzień bywa bardzo wymagająca, umożliwiając im skupienie uwagi na najważniejszych aspektach opieki
– komentuje Michał Dworniczuk, Dyrektor Działu Rozwoju Telemedycyny w Medicover.
