fit.pl mobile logo

Wakacyjny trening

Jeśli w wakacje masz dużo wolnego czasu i nie wiesz, co ze sobą zrobić, nic nie stoi na przeszkodzie, byś zaczął ćwiczyć. Proponujemy ci trening, który wzmocni twoją siłę i ogólną sprawność

Jeśli przez cały rok intensywnie ćwiczyłeś, a teraz, w wakacje masz dużo wolnego czasu i nie wiesz, co ze sobą zrobić, nic nie stoi na przeszkodzie, byś ćwiczył dalej. Możesz też wykorzystać wakacje jako okazję do tego, by zacząć ćwiczyć, jeśli wcześniej nie byłeś aktywny. W obu przypadkach sprawdzi się zaproponowany przez nas trening, który z jednej strony wzmocni twoją siłę i ogólną sprawność, a z drugiej nie pozwoli ci wypaść z rytmu ćwiczeń.

Do tych ćwiczeń nie potrzebujesz żadnego sprzętu, możesz je wykonywać wszędzie, nawet w domu. Pamiętaj, by ćwiczyć regularnie i przeznaczyć przynajmniej jeden dzień w tygodniu na regenerację. Po dwóch miesiącach poczujesz różnicę. Składa się on z dwóch części: treningu siłowego i wytrzymałościowego.

Trening siłowy

Pompki: rozstaw ręce na szerokość ramion i trzymaj łokcie blisko ciała (dzięki temu wzmocnisz triceps i barki) i „pompuj”. Zrób przynajmniej trzy serie po 10 pompek. Po pewnym czasie możesz zwiększyć ilość powtórzeń do 15, a kiedy będziesz czuł się na siłach – do 20. Rób krótkie odpoczynki między seriami.

Brzuszki: w zależności od kondycji możesz zacząć od 20-30 brzuszków, by potem sukcesywnie zwiększać ilość powtórzeń. Jeśli będziesz systematyczny, wkrótce nie będzie dla ciebie problemem zrobienie nawet 100 brzuszków. Pamiętaj, by przed rozpoczęciem treningu odpowiednio rozgrzać mięśnie. Przy treningu mięśni brzucha pomocne może być tez ćwiczenie nazywane czasami „syrenką”: połóż się na brzuchu, nogi włóż pod łóżko lub unieruchom je w inny sposób, załóż ręce za głowę, unieś tułów do góry, przytrzymaj przez chwilę i opuść. Wykonaj tyle samo powtórzeń, ile tradycyjnych brzuszków. Przykłady innych ćwiczeń na mięśnie brzucha znajdziesz TUTAJ >>

Podciąganie na drążku: jeśli nie masz drążka może go zastąpić np. konar drzewa w parku. Zacznij od kilku podciągnięć (np. trzech) dziennie. Kiedy już wzmocnisz ręce dołóż drugą serię po trzy podciągnięcia. Zwiększaj ilość podciągnięć do 5-7. Pod koniec wakacji powinieneś bez problemu wykonać 3 serie po 5-7 powtórzeń.

Trening wytrzymałościowy

Najlepszym treningiem wytrzymałościowym jest bieganie. Wyznacz sobie trasę (najlepiej nie po asfalcie, a raczej po nieutwardzonej powierzchni – np. w lesie) o długości przynajmniej kilometra, załóż wygodne buty i po prostu… biegaj. W miarę nabierania sprawności wydłużaj sobie trasę. Wkrótce bez problemu i większego wysiłku będziesz mógł przebiec nawet 5 i więcej kilometrów.

Ten trening, jeśli tylko będziesz systematyczny, poprawi twoją ogólną sprawność, siłę mięśni i wytrzymałość. Po wakacjach będziesz w lepszej formie niż przed nimi.

www.fit.pl



PODZIEL SIĘ Z INNYMI

Napisz komentarz...
Zaloguj przez Facebooka
andrewmail115

Najbardziej skuteczne diety i plany treningowe w Polsce? TYLKO www.igortreneronline.pl. Odchudzanie dla każdego! Wejdź teraz i zacznij jeszcze dzisiaj! Odchudzanie i budowanie formy jeszcze nigdy nie było tak proste! Wejdź teraz na www.igortreneronline.pl.

Zgłoś nadużycie-

Prywatność
Polityka prywatności 

Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl

RODO

Szanowny Czytelniku!

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.

Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.

Zgadzam się
Nie teraz
fit.pl profil na Facebooku
fit.pl kanał na Youtube
Forum dyskusyjne fit.pl