fit.pl mobile logo

4 kroki do zdrowego uśmiechu

Pod hasłem „4 kroki do zdrowego uśmiechu” firma Colgate-Palmolive Poland rozpoczyna 12. już edycję programu edukacyjnego poświęconego prawidłowej higienie jamy ustnej. W ramach tegorocznych działań prowadzonych pod patronatem Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego firma będzie edukować w zakresie prawidłowej higieny jamy ustnej oraz promować zabieg fluoryzacji u dzieci i młodzieży, jako istotny element profilaktyki. Akcja potrwa przez cały czerwiec
Wraz z początkiem czerwca 2010 r. startuje kolejna odsłona programu edukacyjnego Colgate. Celem działań prowadzonych pod hasłem „4 kroki do zdrowego uśmiechu” jest – podobnie jak w latach ubiegłych – uświadamianie społeczeństwa w zakresie prawidłowej i kompleksowej higieny jamy ustnej, na którą składa się codzienne używanie 4 produktów widocznych na plakatach programu. Tegoroczna edycja akcji skupia się ponadto na informowaniu o potrzebie profilaktyki wśród najmłodszych. Organizatorzy chcą podkreślić, jak istotny w przypadku dzieci i młodzieży jest zabieg fluoryzacji. Właśnie dlatego firma zaprosił do udziału w programie blisko 1000 gabinetów stomatologicznych z całego kraju, które mają podpisaną umowę z Narodowym Funduszem Zdrowia na bezpłatny zabieg fluoryzacji u osób do 18. roku życia. Placówki uczestniczące w akcji otrzymały od firmy prezenty przeznaczone dla dzieci, u których przeprowadzona zostanie fluoryzacja, a dla ich rodziców – bezpłatne próbki produktów Colgate oraz kupony na zakup artykułów firmy w promocyjnej cenie. Pełna lista gabinetów stomatologicznych biorących udział w inicjatywie dostępna będzie na stronie www.kzu.wp.pl/lista-gabinetow/ od 3 czerwca. Patronat nad akcją objął Prezydent Polskiego Towarzystwa Stomatologicznego.

Przeprowadzany w gabinetach stomatologicznych zabieg lakierowania zębów preparatami fluorowymi, zwany potocznie fluoryzacją, jest istotnym elementem przeciwdziałania próchnicy. Szczególne znaczenie ma on zwłaszcza w przypadku dzieci i młodzieży do 18. roku życia, gdy zęby są jeszcze na etapie kształtowania. Preparaty o wysokiej skuteczności, stosowane obecnie podczas zabiegów lakierowania, redukują ryzyko wystąpienia próchnicy nawet o kilkadziesiąt procent, zarówno w przypadku zębów mlecznych, jak i stałych. A to dlatego, że w wyniku fluoryzacji na szkliwie tworzy się warstwa bogata we fluor, która zwiększa odporność zębów na działanie kwasów. Dodatkowo fluor ułatwia proces naprawy drobnych zmian próchnicowych. Zabieg lakierowania warto powtarzać co pół roku, aby utrzymać jego profilaktyczne działanie. Właśnie dlatego tegoroczna edycja programu edukacyjnego ma uświadomić społeczeństwu, jak wiele zalet płynie z fluoryzacji, a także że zabieg wykonywany u dzieci i młodzieży do 18. roku życia w ramach umowy z NFZ jest bezpłatny.

Hasło akcji „4 kroki do zdrowego uśmiechu” nawiązuje do kompleksowej higieny jamy ustnej, jaką propaguje Colgate. Poszczególne kroki oznaczają bowiem wybrany element codziennej pielęgnacji zębów i dziąseł – szczoteczkę, pastę, nić dentystyczną, a także płyn do płukania ust. Odpowiedni dobór tych produktów w zależności od indywidualnych potrzeb, a przede wszystkim ich regularne stosowanie każdego dnia, zapewnia pełną ochronę jamy ustnej. Dlatego w swoich działaniach firma podkreśla, że kompleksowa higiena, na którą składają się wszystkie 4 elementy, to najlepsza droga do zdrowego uśmiechu. Warto wiedzieć, że szczotkowanie zębów dwa razy dziennie z użyciem pasty zawierającej fluor oraz szczoteczki o odpowiednim rodzaju włosia, uzupełnione stosowaniem płynów do płukania jamy ustnej oraz nici dentystycznej, w znaczącej części przypadków zapewnia wystarczającą ochronę przed próchnicą. Dla niektórych zaskakujący może być fakt, że powierzchnie przestrzeni międzyzębowych, do których nie dociera szczoteczka, to aż 40% całej powierzchni zębów! Właśnie dlatego nić dentystyczna jest najlepszym narzędziem do czyszczenia tych miejsc. Przypominamy więc, że codzienna higiena jamy ustnej powinna być kompleksowa i oparta o 4 kroki do zdrowego uśmiechu. Aby to ułatwić, dla konsumentów przygotowano specjalne oferty (zestawy z wybranym produktem gratis), które dostępne będą w sklepach przez cały czerwiec.

www.fit.pl


PODZIEL SIĘ Z INNYMI

Napisz komentarz...
Zaloguj przez Facebooka

Prywatność
Polityka prywatności 

Redakcja
26-600 Radom
Ul. Okulickiego 39, IIP
TEL: 48 380 30 62 wew. 12
E-mail: biuro@portal.fit.pl

RODO

Szanowny Czytelniku!

Dbamy o bezpieczeństwo Twoich danych. Nie zmieniamy naszych uprawnień.

Od 25 maja 2018 roku zaczęło obowiązywać Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (określane jako „RODO”, „ORODO”, „GDPR” lub „Ogólne Rozporządzenie o Ochronie Danych”).

W związku z tym chcielibyśmy poinformować Cię o przetwarzaniu Twoich danych oraz zasadach, na jakich będzie się to odbywało po dniu 25 maja 2018 roku. Poniżej znajdziesz podstawowe informacje na ten temat.

O jakich danych mówimy?

Chodzi o dane osobowe, które są zbierane w ramach korzystania przez Ciebie z naszych usług, w tym stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności udostępnianych przez Fit.pl Sp.z.o.o.. Dane osobowe niezbędne gromadzone przez serwis www.fit.pl są objęte ochroną danych osobowych: nie są i nie będą nikomu odsprzedawana ani udostępniane. W czasie korzystania z serwisu użytkownik może zostać poproszony o podanie niektórych swoich danych osobowych poprzez wypełnienie formularza, lub w inny sposób. Dane, które należy podać to w większości przypadków imię, nazwisko i adres e-mail.

Kto będzie administratorem Twoich danych?

Administratorami Twoich danych będziemy my: Fit.pl Sp.z.o.o z siedzibą w Radomiu (dalej także będziemy używać skrótu „Fit.pl”) oraz nasi Zaufani partnerzy czyli podmioty niewchodzące w skład Fit.pl ale będące naszymi partnerami, z którymi stale współpracujemy. Najczęściej ta współpraca ma na celu dostosowywanie reklam, które widzisz na naszych stronach, do Twoich potrzeb i zainteresowań.

Dlaczego chcemy przetwarzać Twoje dane?

Przetwarzamy te dane w celach, aby:

  • dopasować treści stron i ich tematykę, w tym tematykę ukazujących się tam materiałów do Twoich zainteresowań oraz do przeprowadzania konkursów z nagrodami,
  • zapewnić Ci większe bezpieczeństwo usług, w tym aby wykryć ewentualne boty, oszustwa czy nadużycia,
  • pokazywać Ci reklamy dopasowane do Twoich potrzeb i zainteresowań,
  • dokonywać pomiarów, które pozwalają nam udoskonalać nasze usługi i sprawić, że będą maksymalnie odpowiadać Twoim potrzebom,

Komu możemy przekazać dane?

Zgodnie z obowiązującym prawem Twoje dane możemy przekazywać podmiotom przetwarzającym je na nasze zlecenie, np. agencjom marketingowym, podwykonawcom naszych usług oraz podmiotom uprawnionym do uzyskania danych na podstawie obowiązującego prawa np. sądy lub organy ścigania – oczywiście tylko gdy wystąpią z żądaniem w oparciu o stosowną podstawę prawną. Pragniemy też wspomnieć, że na większości stron internetowych dane o ruchu użytkowników zbierane są przez naszych Zaufanych parterów.

Jakie masz prawa w stosunku do Twoich danych?

Masz między innymi prawo do żądania dostępu do danych, sprostowania, usunięcia lub ograniczenia ich przetwarzania. Możesz także wycofać zgodę na przetwarzanie danych osobowych, zgłosić sprzeciw oraz skorzystać z innych praw wymienionych szczegółowo tutaj.

Jakie są podstawy prawne przetwarzania Twoich danych?

Każde przetwarzanie Twoich danych musi być oparte na właściwej, zgodnej z obowiązującymi przepisami, podstawie prawnej. Podstawą prawną przetwarzania Twoich danych w celu świadczenia usług, w tym dopasowywania ich do Twoich zainteresowań, analizowania ich i udoskonalania oraz zapewniania ich bezpieczeństwa jest niezbędność do wykonania umów o ich świadczenie (tymi umowami są zazwyczaj regulaminy lub podobne dokumenty dostępne w usługach, z których korzystasz). Taką podstawą prawną dla pomiarów statystycznych i marketingu własnego administratorów jest tzw. uzasadniony interes administratora. Przetwarzanie Twoich danych w celach marketingowych podmiotów trzecich będzie odbywać się na podstawie Twojej dobrowolnej zgody.

Dlatego też proszę zaznacz przycisk „zgadzam się” jeżeli zgadzasz się na przetwarzanie, po 25 maja 2018 roku, Twoich danych osobowych zbieranych w ramach korzystania przez Ciebie z usług, w tym ze stron internetowych, serwisów i innych funkcjonalności Fit.pl, w tym także zbieranych w tzw. plikach cookies przez nas i naszych Zaufanych Partnerów, w celach marketingowych (w tym na ich analizowanie i profilowanie w celach marketingowych) przez opisane wyżej Fit.pl oraz Zaufanych Partnerów. Wyrażenie zgody jest dobrowolne i możesz ją w dowolnym momencie wycofać korzystając z narzędzia dostępnego tutaj.

Zgadzam się
Nie teraz
fit.pl profil na Facebooku
fit.pl kanał na Youtube
Forum dyskusyjne fit.pl